Ùn ci hè micca un passaghju in Tınaztape in Buca

Ùn ci hè micca un passaghju in Tınaztapede in Buca: I citadini, chì dicenu chì u prublema di trasportu hè aumentatu dopu chì TOKİ hà custruitu un dormitoriu studiente per mille persone in a regione, volenu un passaghju da a Municipalità Metropolitana.
TOLGA TEKİN
L'Istituzione di Dormitori di Creditu Buca, custruita da TOKİ vicinu à u campus di Tınaztepe in u distrittu Buca di Izmir, cù una capacità di 1000 persone, hà cuminciatu à serve 15 ghjorni fà. In ogni casu, u fattu chì i studienti chì abbandunonu u dormitoriu scontru u periculu d'accidenti mentre cercanu di attraversà a strada hà purtatu à a prima volta a necessità urgente di un passaghju in a regione. I citadini chì vulianu custruì urgentemente un passaghju, inseme cù a custruzzione di a Zona Industriale Organizzata Buca Ege Giyim (BEGOS) è e zone residenziali in a regione, è ancu u dormitoriu studiente per mille persone, anu appellu à a Municipalità Metropolitana di Izmir attraversu Yeni. Asir.
distrittu studianti
Parlendu à Yeni Asır in nome di i citadini, u presidente di l'Associazione Buca Lovers di u 1928 Aziz Tekin, u presidente di l'Associazione İzmir Nazım Hikmet Gürbüz Yıldız, l'imprenditore Buca İrfan Bal è u membru di u Cunsigliu Provinciale di u Partitu AK Nilüfer Karadağ anu dumandatu à piglià precauzioni custruendu un cavalcamentu prima di qualsiasi. accadute accidenti..
Ringraziendu TOKİ per furnisce un dormitoriu studiente per mille persone à a cità universitaria di Buca, Aziz Tekin, presidente di l'Associazione Buca Lovers 1928, hà dettu: "U dormitoriu per mille persone era un bonu serviziu per risponde à i bisogni di l'alloghju di u nostru studiente. fratelli in u modu più apprupriatu. Tuttavia, vulemu chì a Municipalità Metropolitana di Izmir custruisca un passaghju in questa zona. Perchè sta strada hè diventata più attiva cù a custruzzione di u dormitoriu studiente. Siccomu sta strada, chì hè culligata à u circondu, hè larga, i veiculi venenu è vanu prestu. Vulemu un passaghju per esse custruitu quì senza negatività o perdita di vita. "I travagliadori industriali è a ghjente lucale beneficeranu ancu da u passaghju custruitu quì", disse.
i travagliadori industriali
Yıldız hà dettu: "In più di i studienti in a regione, ci sò centinaie di travagliadori chì travaglianu in l'industria è migliaia di citadini chì vivenu in a regione. Ci era freti accidenti quì prima. Ma avà, cù l'arrivu di i studienti, u risicu hè aumentatu un pocu di più. "Se l'autorità piglianu questu in considerazione è custruiscenu passaggi sopravviventi, tali accidenti ùn saranu micca", disse. U membru di u Cunsigliu Provinciale di u Partitu AK Karadağ hà dettu: "Un bellu dormitoriu hè statu custruitu da l'istituzione di dormitori di creditu per TOKİ, induve mille studienti in a regione ponu accoglie comodamente. U fattu chì u dormitoriu hè assai vicinu à l'università hà furnitu una cunvenzione supplementaria per i studienti. Tuttavia, u flussu di u trafficu nantu à sta strada hè assai veloce postu chì hè sia l'entrata di l'università, l'entrata di a zona industriale è a cunnessione di a strada circundante. Siccomu ci hè solu un semaforo, u risicu di accidente aumenta. "Cumu u numeru di studienti chì attraversanu sta strada aumenta, un passaghju hè diventatu una necessità", disse. L'imprenditore Bal da Buca hà dumandatu à a Municipalità Metropolitana di Izmir per custruisce un passaghju sopra a strada.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*