Bursa hà mancatu un investimentu di 3 miliardi di dollari

Bursa hà mancatu 3 miliardi di dollari d'investimentu: u presidente di a Camera di Cummerciu è Industria (BTSO) di Bursa, İbrahim Burkay, hà dettu chì Bursa hà mancatu almenu 2-3 miliardi di dollari di investimenti stranieri l'annu passatu.

Burkay, mentri u numeru di cumpagnii di capitale straniera stabilitu in Turchia in u periodu di ghjennaghju-nuvembre di 2014 era 41 mila 383; Spiegò chì in una cità cum'è Bursa, chì hè u centru di a produzzione, u cummerciu è l'esportazioni, sta cifra hè solu 19.

Nutendu chì i stranieri vulianu attribuisce una zona per invistisce in Bursa, ma ùn avianu micca una tale zona, Burkay hà dettu: "Ci hè bisognu di una nova OIZ specializata in Bursa induve l'investimenti high-tech seranu fatti".

Burkay, chì hà datu l'infurmazioni chì Bursa hà mancatu almenu 2-3 miliardi di dollari d'investimenti stranieri perchè ùn pudianu micca vede un locu l'annu passatu, hà nutatu chì si sò constantemente inseme cù cumpagnie chì volenu investisce in Bursa, è chì a dumanda hè principalmente. per u settore di l'automobile, a subindustria di l'automobile è di e machini.

Burkay hà dichjaratu chì ci sò attualmente 2 grande cumpagnie chì volenu investisce in Bursa da l'Europa in u campu di i sistemi ferroviari, è chì queste cumpagnie volenu trasfurmà i so centri di produzzione è R & D in l'Europa di l'Est in Turchia.

Spieghendu chì travaglianu per creà una regione high-tech, Burkay hà dettu: "A zona chì stabiliremu; Serà un locu induve u centru logisticu hè pianificatu, i sistemi ferroviari è l'autostrada passanu, è serà cunnessu à u portu. Facemu stu travagliu cù a coordinazione di u nostru Primu Ministru, Ministru di l'Industria, Governatore di Bursa è Sindaco Metropolitanu di Bursa. À questu puntu, a parsunalità giuridica hà cuminciatu à furmà. À a fine di u 2016, una nova OIZ serà messa in pratica ".

"Ancu e cumpagnie esistenti ùn ponu micca truvà un locu in l'OIZ in Bursa per espansione e so attività" İbrahim Burkay hà dettu chì ancu e cumpagnie esistenti ùn ponu micca truvà un locu in l'OIZ in Bursa per espansione e so attività.

Dichjarà chì l'imprese spende in realtà i soldi chì anu bisognu à spende in R&D in edifici è terreni, Burkay hà dichjaratu ch'elli anu scontru cù 3 grandi fondi europei è chì custruiranu è furnisce l'edificazioni chì anu bisognu per i so investimenti, "Questu serà u primu. in Turchia. Quandu a cumpagnia vene à noi, custruiremu l'edifiziu chì vole secondu u tipu d'investimentu ch'ella farà, è i finanziaremu cù opportunità di finanziamentu assai boni cù un termini di 15 anni, senza spende soldi in u bastimentu.

Spieghendu chì tutti i paesi in u Far East implementanu stu sistema, Burkay hà nutatu chì nisuna impresa ùn hà custruitu i so propri edifici per l'investimentu.

Enfatizendu chì quandu Bursa hè trasfurmatu in u campu di u spaziu, l'aviazione, a difesa è i sistemi ferroviari, l'esportazione attuale di a cità di 14 miliardi di dollari pò aumentà à 75 miliardi di dollari, Burkay hà dettu chì ùn hè micca pussibule di ottene 75 miliardi di dollari di esportazioni cù u situazione attuale.

Indicà chì Renault hà cuntribuitu 3,5-4 miliardi di dollari à l'esportazioni di Bursa cù u so investimentu, Burkay hà dichjaratu chì l'investimenti di tali dui cumpagnie cuntribuiscenu 2 miliardi di dollari à l'esportazioni di a cità.

Spieghendu chì cum'è BTSO, sò in cooperazione cù circa 27 università, Burkay hà sottolineatu chì portaranu 4 centri di eccellenza à Bursa è chì anu iniziatu dui di elli.

"Avemu avutu una investigazione perchè Detroit hè affundatu"

Burkay hà dettu chì cum'è BTSO, apriranu un centru in Houston, è questu centru serà un tipu di centru di cuntattu per cumpagnie interessate in u spaziu è l'aviazione.

Informendu chì anu avutu una cumpagnia americana chì conduce una investigazione per chì Detroit hà colapsatu, Burkay hà dettu: "Semu sempre stati chjamati" Bursa hè a Detroit di Turchia ". Avemu pensatu chì hè una bona cosa. Perchè Detroit era a 4a cità in l'ecunumia americana. Ùn hè mancu in u top 10 avà. Quandu a gestione ùn pudia micca cumpete in u settore di l'automobile, hà investitu in u turismu è u settore di i servizii. Quandu questi investimenti ùn sò micca tornati, ùn puderanu micca pagà i so prestiti è a cità fallì.

Enfatizendu ch'elli piglianu Stuttgart cum'è un esempiu di Bursa, Burkay hà dettu ch'elli avianu a listessa cumpagnia investigate lochi chì ùn anu micca sbagliatu cum'è Detroit, è chì Bursa hè stata identificata cù Stuttgart, secondu u rapportu.

Spieghendu chì ci sò 14 centri di eccellenza in Stuttgart, Burkay hà dichjaratu chì e cumpagnie beneficianu di sti centri.

Ricordendu chì l'obiettivu di l'esportazione di Turchia hè di 4 dollari per kilogramu, Burkay hà sottolineatu chì sta figura hè attualmente 3 dollari è 98 centesimi in Bursa, in questu casu Bursa duverebbe ghjunghje à 2023 dollari in 8 è chì ponu ghjunghje sta figura cù sistemi ferroviari, spazii è aviazione. .dissegnu.

"Questa fluttuazione di u scambiu ùn hè micca normale"

Burkay hà dettu chì l'ascesa di Turchia hà acceleratu quandu si concentrava nantu à e riforme strutturali.

Dichjarà chì sta fluttuazione di u scambiu ùn hè micca normale, Burkay hà nutatu chì u bancu cintrali ùn hè micca un locu per cummentà, hè l'autorità esecutiva.

Ricordendu chì Erdem Başçı avia stabilitu prima u mira di 1,92 per u dollaru, Burkay hà ricurdatu chì Başçı hà fattu un sbagliu simili in u tagliu di u tassu d'interessu, è chì se l'inflazione cala da 1 puntu, si scontranu è parleranu di u tagliu di l'interessu.

Spieghendu chì Başçı hà creatu una aspettativa è u mercatu l'hà compru, Burkay hà dichjaratu chì Başçı ùn hà micca rializatu questu perchè l'inflazione hè cascata di 0,93 per centu, cusì sia u tassu d'interessu è u tassu di scambiu anu aumentatu, "Ora, s'ellu avete tutti i dui fora di cuntrollu. , ci hè un prublema quì. significa ", disse.

Apuntendu chì sti dui prublemi ùn sò micca boni, Burkay hà dettu chì l'aumentu di i tassi d'interessu di a Fed hè in quistione in a seconda mità di l'annu, è chì Turchia deve entre in questu periodu cù tassi d'interessu più bassi.

Sottulineendu chì sustenenu è sustene u guvernatore di a Banca Centrale Erdem Başçı, Burkay hà dettu: "Ma in questu prucessu, ci vole à travaglià un pocu più in armunia. "L'indipendenza ùn significa micca disarmonia", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*