Preparazione Speciale in Sarikamis per i Campionati Mondiali in Svezia

Preparazione Speciale per u Campionatu Mundiale in Svezia in Sarıkamış: A Squadra Naziunale di Ski Speciali Turchia di Atleti cuntinueghja i so preparativi per l'8a Federazione Internaziunale di Sport per Discapacitati Mentali (INAS) Campionatu Mondiale di Sci à u Centru di Sci Cebiltepe in u distrittu di Sarıkamış di Kars, à una altitudine di 2, à mezu à e fureste di pinu scozzese.

L'atleti naziunali di a Federazione Sportiva di Atleti Speciali Turchi, Slalom Alpinu è Nordic Ski Running participeranu à l'15u Campionatu Internaziunale di Sci INAS, chì si terrà in u Centru di Ski Svedese di Klövsjö u 20-8 d'aprile.

L'obiettivu di l'atleti, chì cuntinueghjanu a so furmazione in furmazione 2 ore à ghjornu à u Cebiltepe Ski Center in u distrettu di Sarıkamış di Kars, à una altitudine di 300 è trà i boschi di pinu scozzese, hè di vultà in casa cù medaglie d'oru.

Tuğba Tekin è Ayşe Kaderyavuz, chì participeranu à a categuria femminile di Slalom di Sci Alpinu, cuntinueghjanu u so travagliu in a cumpagnia di l'addestratori Canser Atilla è Pelin Kar, mentre chì Tacdin Ören, chì cumpete in a categuria di l'omi di sci nordicu, si prepara sottu a supervisione. di l'addestratore Erol Karabulut.

L'allenatore di sci alpinu Atilla hà dettu à l'Agenzia Anadolu (AA) chì svolsendu u so travagliu in un ambiente perfettu in i boschi di pinu scozzese è hà dettu: "Femu a nostra furmazione assai dura è regularmente. Avemu vintu 2013 medaglie d'oru è 7 di bronzu à u 3u Campionatu Mundiale di Sci INAS tenutu in Erzurum in u 5. U nostru scopu hè di vince medaglie d'oru à l'8u Campionatu Mondiale di Sci chì si terrà in Svezia. Facemu grandi sforzi per questu. Continueremu u nostru travagliu finu à u 10 d'aprile ", disse.

L'addestratore di Ski Running di Disciplina di u Nordu Karabulut hà dichjaratu ancu chì participanu à sta cumpetizione cù un atleta è hà dettu: "Cù l'energia chì avemu da riunite in Sarıkamış, alzeremu a nostra bandiera in Svezia è torneremu in u nostru paese fieru cum'è campioni".

Tuğba Tekin, chì detene u Campionatu Mundiale in a categuria femminile di Slalom di Sci Alpinu, hà dettu ch'ella tornerà da Svezia cum'è campione cù una medaglia d'oru.

Tacdin Ören, chì hè u terzu in u mondu in a categuria di l'omi di Nordic Ski Running, hà ancu dichjaratu ch'ellu hà travagliatu duru per u campiunatu cun un focusu nantu à a tecnica è a cundizione, è hà dichjaratu ch'ellu vulia diventà u campionu mundiale.