Trenu turcu à alta velocità per l'Arabia Saudita

Trenu d'alta velocità turcu à l'Arabia Saudita: U trenu d'alta velocità turcu attraversarà e fruntiere è ghjunghje à l'Arabia Saudita. Albayrak Group hà iniziatu u travagliu per pruduce treni d'alta velocità 20 in Turchia, per quale u Talgo spagnolu, cù quale hà assuciatu per a produzzione di treni d'alta velocità, hà ricevutu l'offerta da l'Arabia Saudita.

Ricordendu chì anu decisu di cooperà cù a cumpagnia spagnola Talgo in l'offerta prevista per esse aperta per a produzzione di treni d'alta velocità in Turchia, Nuri Albayrak, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di u fabricatore di trattori Tümosan è Membru di u Cunsigliu di Amministrazione. di Albayrak Holding, hà dettu chì travaglianu cù Talgo per pruduce treni d'alta velocità per l'Arabia Saudita.

Nuri Albayrak hà dettu: "U prucessu di licitazione di treni d'alta velocità in Turchia cuntinueghja. E specificazioni tecniche ùn sò ancu state liberate. I negoziati cù u Ministeru di i Trasporti cuntinueghjanu. Tuttavia, ci era 20 treni d'alta veloce chì a cumpagnia Talgo hà ricevutu da l'Arabia Saudita. "Continuemu à travaglià cù Talgo è l'Arabia Saudita per pruduce quelli treni in Turchia", disse.

L'Arabia Saudita hà fattu un accordu cù Talgo in 2012 per cumprà treni d'alta velocità per esse utilizati in a ferrovia chì cunnetta e cità di Mecca è Medina. L'accordu include una opzione per cumprà 20 treni più.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*