Bursa hà marcatu u Workshop di Trasportu Urbanu

Bursa hà fattu a so marca nantu à u Workshop di Trasportu Urbanu: L'investimenti fatti da a Municipalità Metropolitana di Bursa anu lasciatu u so segnu in u "Atelier di Trasportu" tenutu in Istanbul, cù a participazione di u Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni, Feridun Bilgin. U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Recep Altepe, hà dichjaratu chì l'infrastruttura di trasportu in Bursa hè stata capaci di risponde à i bisogni per parechji anni cù l'investimenti recenti.
U sindaco Altepe hà parlatu à l'attellu di trasportu urbanu urganizatu da l'Agenzia di u Guvernu Locale E'PR. U attellu hè statu tenutu in u Centru Culturale Süleyman Demirel situatu in u campus di l'Università Tecnica di Istanbul (ITU) in Maslak; U Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Feridun Bilgin, i sindaci di a Municipalità Metropolitana di Samsun è Hatay, i rettori di l'Università ITU, Yalova è Bahçeşehir, amministratori lucali, accademichi è invitati anu participatu.
L'UNICA SOLUZIONE SISTEMA RAIL
U sindaco metropolitanu Recep Altepe, in a so presentazione à l'attellu, hà dettu chì Bursa ùn hà micca prublemi futuri in quantu à l'infrastruttura di trasportu. Dichjarà chì a suluzione più impurtante per u prublema di u trasportu urbanu hè i sistemi ferroviari, u sindaco Altepe hà dichjaratu chì ùn importa quante strade sò custruite, u sistema di metro deve esse stabilitu per eliminà i prublemi. Nutendu chì anu realizatu un travagliu intensivu nantu à i sistemi ferroviari in Bursa è hà custruitu rete di metro in tutta a cità, u sindaco Altepe hà dichjaratu ch'elli anu consegnatu u metro da l'università à l'ouest di a cità à Kestel à l'est è Geçit, l'ultima stazione di Strada di Mudanya. Dichjarà chì un totale di 40 chilometri di linea di metro sò stati custruiti in u centru di a cità è chì traslaranu a linea universitaria à Görükle cù investimenti supplementari, u sindaco Altepe hà dettu: "Avemu realizatu studii d'offerta riguardanti tutti questi investimenti è aumentendu u numeru. di viaghji. L'offerta per 60 vagoni è 12 tram hè stata appruvata. 6 anni fà purtavamu 110 mila passageri, avà purtamu 350 mila passageri. Pudemu quadruplicà questu cù a nostra capacità attuale. Ancu s'è a crescita di a pupulazione hè alta, pudemu risponde à tutte e dumande. Ùn avemu micca prublemi cù l'aumentu di a capacità o di risponde à e dumande. "Avemu abbastanza facilità di trasportu per ghjunghje à Bursa per parechji anni", disse.
LINEE TRAM A VELOCITÀ COMPLETA
U sindaco Altepe hà nutatu in u so discorsu chì a cità hè coperta micca solu di metro, ma ancu di linee di tram. Enfatizendu chì anu fattu u so primu investimentu in tram in Cumhuriyet Street è poi mette in serviziu a linea Davutkadı, u sindaco Altepe hà dichjaratu chì dopu à Davutkadı, anu messu in serviziu a linea di ring trà Heykel è Santral Garaj. U sindaco Altepe hà dettu: "Ùn simu micca soddisfatti di ciò chì avemu fattu. Cuntinuemu à cumissioni novi linee di tram. Avemu cumpletu l'offerta per a linea da u centru di a cità à u terminal. I travagli di Çekirge, Dikkaldırım è altre regioni sò realizati unu dopu l'altru. Avemu ancu un prughjettu di linea di tram trà Mudanya è Güzelyalı. "Un sistema separatu hè statu stabilitu per Gemlik è Mudanya", disse.
Feridun Bilgin, Ministru di Trasporti, affari marittimi è cumunicazioni, hà nutatu chì per risolve u prublema di u trasportu urbanu, a cultura di l'usu di u trasportu publicu deve esse stabilitu in a sucità. Dichjarà chì 940 mila veiculi novi sò entrati in u trafficu in Turchia solu l'annu passatu è circa 45 milioni di persone viaghjanu ogni ghjornu, u Ministru Bilgin hà dettu: "L'aumentu di a pupulazione è e tendenze di crescita sò stati rivelati da a ricerca accademica chì u livellu di trasportu tutale serà 2023 volte u currentu. livellu in 3. A cuscenza di u trasportu publicu hè insufficiente in u nostru paese. "Tutti questi rivelanu quantu sò impurtanti e soluzioni di trasportu publicu urbanu", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*