A Cumpagnia Cinese CNR hà firmatu un cuntrattu di veiculu per a metro di Izmir

A Cumpagnia Cinese CNR hà firmatu un Cuntrattu di Veiculu per a Metro Izmir: Parlendu à a ceremonia di firma per l'acquistu di 85 novi vagoni da esse utilizati in a Metro Izmir, u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir, Aziz Kocaoğlu, hà dichjaratu ch'elli anu investitu più di 11 miliardi di lire in trasportu in 3. anni cù a struttura finanziaria forte di a Municipalità Metropolitana di Izmir, "Inseme, scrivemu l'epica di cumu una cità pò sviluppà solu cù u so propiu putere. "Cuntinuemu à scrive sta epica", disse.

A Municipalità Metropolitana di Izmir, chì hà pigliatu l'azzione per sviluppà ulteriormente u sistema di metro, chì u numeru di linee è passageri hè in crescita, aghjunghje 10 vagoni à a so flotta dopu à 85 vagoni. U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, Aziz Kocaoğlu, hà firmatu un cuntrattu cù a cumpagnia chinesa CNR per 85 novi vagoni in u Centru Culturale İsmet İnönü. I deputati Izmir Mehmet Ali Susam, Mustafa Moroğlu, i sindaci di u distrittu è i dirigenti di l'imprese CNR anu assistitu à a cerimonia.
Parlendu à a ceremonia, u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, Aziz Kocaoğlu, hà dichjaratu chì u trasportu hè unu di i più grandi prublemi chì deve esse risolti in e grande cità, è cun questa cuscenza, anu realizatu studii chì aumentanu a qualità, u cunfortu è a velocità in publicu. u trasportu per 11 anni cù u rinnuvamentu di u sistema ferroviariu, a flotta di traghetti è autobus, è u prughjettu İZBAN realizatu cù DDY.

U numaru di passageri in u metro cresce à 750 mila
Dichjarà chì 77 vagoni operanu attualmente in u Metro di Izmir, 10 vagoni novi saranu messi in serviziu è a capacità di trasportu aumenterà di 85 per centu cù i 20 vagoni chì i so cuntratti sò stati firmati, u sindaco Kocaoğlu hà dettu: "Attualmente, avemu ghjuntu à un ghjornu di ogni ghjornu. capacità di 350 mila passageri cù stu sistema. "Quandu i novi vagoni ghjunghjenu, purteremu un passageru ogni 1.5 minuti è aumenteremu u nostru potenziale di passageru à 750 mila", disse. Rimarchendu chì ci hè stata una corsa stretta in l'offerta per 85 carri novi, u sindaco Kocaoğlu hà dettu: "In a corsa trà a cumpagnia CSR è a cumpagnia CNR, da a quale avemu avutu prima compru i rimorchi, avemu acquistatu 85 vagoni da u CNR. cumpagnia à un prezzu assai assequible. L'aspettu più forte di a Municipalità Metropolitana di Izmir hè a so offerta aperta è trasparente. Finanziamu stu prughjettu cù u Bancu Europeu per a Reconstruzzione è u Sviluppu, AFD (Agenzia Francese di Sviluppu) è ING Bank, sottu à a coordinazione di IFC (Corporazione Finanziaria Internaziunale). "Cuntinuemu u nostru travagliu nantu à i 10 vagoni chì avemu compru da a cumpagnia CSR", disse.

Investimentu di 2 miliardi di lire in u sistema ferroviariu
Dichjarà chì anu investitu più di 11 miliardi di lire in 3 anni per rinfurzà, rinnuvà è aumentà u cunfortu è a velocità di u trasportu di Izmir, u sindaco Kocaoğlu hà cuntinuatu u so discorsu cusì:
"Avemu fattu un investimentu di 750 milioni di lire, senza i carri, per a linea İZBAN da Aliağa à Torbalı. Arriveremu à Torbalı in maghju. Avemu compru 450 milioni di lire di cuntrolli cù İZBAN A.Ş. A mità di questu, vale à dì, 225 milioni, era coperto da a Municipalità Metropolitana di Izmir. In altre parolle, l'investimentu di a Municipalità Metropolitana di Izmir in a linea İZBAN hè di 975 milioni di lire. Estendemu a linea à Selçuk cun un investimentu infrastrutturale di 50 - 60 milioni di lire. Cum'è a municipalità metropolitana di Izmir, avemu attribuitu 1 miliardi di risorse à stu prughjettu. Avemu passatu circa 450 milioni, 293 milioni per a custruzzione di u Metro Izmir è 750 milioni per a compra di vagoni. Mansion -Karşıyaka Investiremu circa 400 milioni per i tram. A Municipalità Metropolitana di Izmir ùn hà micca utilizatu prestiti in a custruzzione di emtro. İZBAN hà ancu usatu assai pocu è u so pagamentu hè ghjuntu à a fine. Un prestitu hè statu utilizatu per 85 carri novi. A quantità di investimenti fatti da a Municipalità Metropolitana di Izmir per u sistema ferroviariu hè più di 2 miliardi di lire. A flotta di l'autobus hè stata rinnuvata cù un investimentu di 450 milioni di lire, novi battelli di passageri cuminciaru à esse messu in serviziu cù un investimentu di 300 milioni di lire, è trè battelli di vittura sò stati urdinati. A settimana prossima, unu di i nostri battelli di vittura serà lanciatu cù una ceremonia in Tuzla, Istanbul. Avemu passatu quasi 3 milioni di lire per i battelli, cumprese i 400 battelli di vittura. Quandu aghjunghjemu tuttu, l'investimentu chì avemu fattu in u trasportu in 11 anni hè di circa 3 miliardi. "Cumu a Municipalità Metropolitana, continueremu à investisce per un trasportu còmode è còmode".

A cità metropolitana hè un esempiu per u mondu sanu
U sindaco Kocaoğlu hà dettu chì a municipalità metropolitana di Izmir hè una di l'istituzioni esemplarii micca solu in Turchia, ma ancu in u mondu sanu, cù a so solida struttura finanziaria, a capacità di pagamentu regulare è a struttura chì face offerte ghjusti senza discriminazione di manera trasparente, cù un approcciu di demucrazia participativa. Noi, cum'è Izmir Metropolitan Municipality, cù tuttu u nostru staffu, tutti i capi d'opinioni di a cità, è i citadini, cù u slogan "sviluppu lucale"; Avemu partitu à sviluppà sta cità è pruduce prughjetti. Cù a cuscenza chì u sviluppu hè olisticu, avemu da dà un esempiu per a Turchia da a cità più luminosa di Turchia. Travagliemu è pruducia inseme per stà cum'è Izmiriani, per vive cum'è Izmiriani, per prutege u dirittu à a vita è u stilu di vita. Inseme, scrivemu l'epica di cumu una cità pò sviluppà solu cù u so propiu putere. Continueremu à scrive sta epica.

A Municipalità Metropolitana ci hà datu un premiu
China CNR Corporation Limited Global Business System Deputy General Manager Yu Yanbin, in u so discorsu, hà ringraziatu a Municipalità Metropolitana di Izmir per l'acquistu di i veiculi da a so propria cumpagnia, dicendu chì anu cunsideratu una ricumpensa. Yanbin cuntinuò u so discorsu cusì: "L'amicizia trà u populu turcu è u populu cinese hè di i tempi antichi. U voluminu di u cummerciu trà i dui paesi hà fattu un grande prugressu. CNR hè un capu in l'equipaggiu di trasportu ferroviariu in Cina. U fatturatu annu di a cumpagnia hè di 17.5 miliardi di dollari. Esportemu in più di 80 paesi. A cerimonia di firma d'oghje hè un principiu assai impurtante per e nostre future cullaburazioni. Vi mustraremu a forza è u putere di a nostra cumpagnia senza risparmià ogni sforzu è travagliu per compie u prugettu cù una grande sincerità è cù a più alta qualità. "Furneremu un serviziu eccellente à a municipalità metropolitana di Izmir."

Investimentu di 293 milioni di lire
A municipalità metropolitana di Izmir investirà 85 milioni 192 mila lire per 59 vagoni. Ogni vagone costarà 2 milioni 259 mila lire. U tempu di consegna di i vagoni serà di 30 mesi. I primi trè treni seranu consegnati à a fine di u 19u mesi, almenu sei treni di treni seranu spediti à a fine di u 23u mese, è l'ultimu trenu serà consegnatu à a fine di u 26u mese. Dopu à i prucessi di prova, i veiculi seranu messi in serviziu à partesi da u 30th mese. Cù i 10 vagoni è i novi treni cù 85 vagoni, chì eranu previamente urdinati da a Municipalità Metropolitana di Izmir per u sistema di metro è cumpletati in a fabbrica in Cina, u numeru tutale di vagoni in a flotta di metro righjunghji 172. A quantità di investimenti fatti da a Municipalità Metropolitana di Izmir per i vagoni di metro trà 2009 è 32, cumprese i 2009 vagoni acquistati in 2015, era di 293 milioni di lire. 350 mila passageri sò trasportati ogni ghjornu in Izmir Metro è 280 mila passageri per ghjornu in İZBAN. Questa figura currisponde à 34 per centu di u numeru tutale di passageri di u trasportu publicu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*