Esse un Centru di Sci Invernale cum'è Target Turisticu di a Regione Orientale di u Mari Neru

L'obiettivu di u Mari Neru Orientale in u Turismu: Diventà un Centru di Sci Invernale: U Sicritariu Generale di l'Agenzia di Sviluppu di u Mari Neru Orientale (DOKA), Çetin Oktay Kaldirim, hà dichjaratu chì a Regione Orientale di u Mari Neru hà quattru stagioni di opportunità turistiche grazia à u so riccu turisticu naturali, culturale è storicu. Ellu disse chì l'investimenti fatti per u sviluppu di u turismu invernale anu aumentatu rapidamente, cusì chì a Regione Orientale di u Mari Neru diventerà unu di i principali centri di sci invernali di u paese.

Esprimendu chì a Regione Orientale di u Mari Neru hè ricca in termini di tipi di turismu, Kaldirim hà dettu: "A Regione Orientale di u Mari Neru hè assai ricca in termini di tippi di turismu. Cù u cambiamentu è a diversificazione di i bisogni di i cunsumatori è e dumande in u turisimu in u mondu sanu, i tipi è l'attività di u turismu basatu in a natura anu acquistatu impurtanza, soprattuttu invece di u turisimu tradiziunale. In questu rispettu, a Regione di u Mari Neru Orientale, grazia à a so ricchezza culturale è geografica, prupone turisimu di natura, turisimu di muntagna, turisimu d'altura, turisimu culturale, turisimu botanicu, turisimu invernale, turisimu di caccia, turisimu custiera, ecoturismo, turisimu rurale, storicu. turisimu, turisimu spurtivu, turisimu educativu, offre turisimu di cungressu, agroturisimu, turisimu grotta è attività cunnesse. In questu rispettu, a Regione Orientale di u Mari Neru hè una di e regioni più ricche di Turchia è hè diventata una marca in u turismu.

"U MAR NEGRU ORIENTALE SERA UNU DI I PRINCIPI CENTRI DI SKI INVERNALE"

Nutendu chì l'investimenti in a Regione Orientale di u Maru Neru anu aumentatu in l'ultimi anni per u sviluppu di u turismu di e ragazze, Kaldirim hà dettu: "A Regione Orientale di u Mari Neru hà opportunità turistiche in tutte e quattru stagioni grazia à e so ricche risorse turistiche naturali, culturali è storiche. In più di l'opportunità di turismu alternativu basatu in natura, hà ancu infrastruttura è opportunità di turismu marittimu tradiziunale. In l'ultimi anni, l'investimenti per u sviluppu di u turisimu di sci è di l'inguernu anu aumentatu rapidamente. Cusì, a Regione Orientale di u Mari Neru serà unu di i principali centri di sci invernale di u nostru paese. A Regione Orientale di u Mari Neru hè a regione più ricca in quantu à u turismu di l'altitudine, chì hà attiratu una grande attenzione da i turisti domestici è stranieri in l'ultimi anni. U numaru di altiplani hè di circa 950. 70 d’isse surgenti si distinguenu cù a so cuscenza è l’intensa attività turistica. 36 di i 26 altipiani dichjarati cum'è centri turistici in Turchia è aperti per investimenti sò situati in questa regione. Esibendu l'esempii più vividi di a cultura lucale autentica è di a vita di l'altura, l'altiplani orientali di u Mari Neru sò assai preferiti da i dilettanti di sport naturali è ecoturismo, in più di e so bellezze naturali è di l'atmosfera rilassante. U turismu Highland, chì si sviluppa rapidamente è hè diventatu un tipu impurtante di turismu in u nostru paese, hè in prima linea di u sviluppu di u turismu alternativu finu à u 2023. Ayder, Uzungöl, Kafkasör, Zigana, Kümbet è Çambaşı sò l'alture orientali di u Mari Neru più preferite da i turisti. Hè a zona cù u più altu nùmeru di altipiani in u paese cù a so struttura naturali cunservata.

"L'OPPORTUNITÀ DI TURISMU DI ATTIVITÀ SONO OFFERTE QUATTRE STAGIONI"

"Una caratteristica impurtante di u turismu di l'altura di u Mari Neru orientali hè chì offre un cuncettu di turismu cumminatu chì ùn hè micca dispunibule in alcuna altra regione in Turchia", disse Kaldirim, aghjustendu: "Ecoturismu in u primu locu, u turismu di l'altura, u turismu di salute (spa. , termali, grotte ioniche è surgenti minerali), ski - turisimu invernale, turisimu custiera-mare, turisimu culturale è storicu, ecoturismu etc. Pò esse realizatu inseme cù generi è parechje attività. Cusì, l'opportunità di u turismu cù assai attività sò pruposti in e quattru stagioni. Trabzon, chì hè a cità è u centru più impurtante di a regione, riflette tutte e caratteristiche tipiche di a regione, mentre chì hè ancu u centru di u muvimentu di u turismu per via di u trasportu aereu, l'opportunità di alloghju, l'assi è risorse turistiche storiche è naturali. U stilu turisticu previstu per a Regione Orientale di u Mari Neru necessita una opportunità turistica centrata in Trabzon, chì include tutta a regione. Perchè u muvimentu di u turismu, in quale sò inclusi i risorsi di altre pruvince, prolonga a sughjornu mediu è aumenta a satisfaczione. In questu sensu, l'analisi sò realizate basatu in Trabzon ".

"U NUMRU DI TURISTI AUMENTA DI 4 PER CENT IN 76 ANNI"

Enfatizendu chì u numeru di turisti chì visitanu a regione hà aumentatu da 2010 per centu da 2014 à 76, Kaldirim hà dettu:

"In 2014, hè stimatu chì circa 5 milioni di turisti anu visitatu a regione. A rata di u numaru di turisti chì venenu in Trabzon hè u più altu in a regione cù 60 per centu. Allora vene Rize. I turisti domestici custituiscenu a maiò parte di i turisti, è i stranieri custituiscenu u 20 per centu. Quasi a mità di i turisti stranieri sò turisti arabi. Cunsiderendu u cambiamentu in u numeru di turisti chì visitanu a Regione di u Mari Neru Orientale, si vede chì ci hè statu un aumentu di 2010 per centu da 2014 à 76. Ci hè un totale di 135 strutture cù certificati d'investimentu turisticu è di operazione in u tutale di e pruvince di a Regione Orientale di u Mari Neru. Mentre u numeru tutale di stanze hè 6 mila 599 stanze, ci sò 13 mila 206 letti. Trabzon hà a più grande parte in u numeru di letti è facilità. A mancanza di alloghju hè u prublema più impurtante in a Regione di u Mari Neru Orientale. A capacità di lettu certificata di 13 mila 206 aumenta cù altri tipi di alloghju. Trabzon hè a pruvincia chì hà u più prublema di alloghju. Duranti a staghjoni, e strutture operanu à 100 per centu di capacità. In l'ultimi anni, i sviluppi in u turismu anu ancu attiratu l'attenzione di l'investituri. Ci sò iniziative intensive in a regione per l'investimenti di l'alloghju. I dati di i certificati d'incentive ricevuti per scopi d'investimentu in l'alloghju sò mostrati in a tabella sottu. In l'ultimi anni 5, un totale di certificati d'incentivazione 128 sò stati ricevuti per investimenti in strutture di alloghju cù una dimensione totale di 22 milioni di TL in Trabzon. Cù l'investimenti citati, 2 mila 358 letti seranu aghjuntu à u numeru di letti, è questi investimenti sò previsti per creà impieghi per 544 persone. Cusì, a capacità tutale di u lettu hè prevista di più di 15 mila ".