Grande entusiasmu per a linea di funivia più longa cù una sola corda in u mondu

Entusiasmu per a linea di telecabina più longa di u mondu: in i primi sei mesi di funziunamentu, più di mezzo milione di persone anu digià utilizatu a linea di telecabina più longa di u mondu. Cù l'apertura di a Fase 2014 à a fine di u 3, u prugettu hè statu finitu. A cunnessione trà Bursa è u distrittu di divertimentu in Uludağ hè avà assai più còmuda è efficiente. U funiculu hè longu 9 km, a so distanza verticale hè 1.400 metri è porta i passageri à a so destinazione assai più veloce.

Uludag hè una destinazione di vacanze populari in u nord-ovest di Turchia. Mentre impressiona i so visitatori cù u parcu naziunale in l'estiu, ospita una di e più grandi stazioni di sci di Turchia in l'invernu.

Cunfidendu una funivia di 50 anni, seguita da una corsa in autobus o in taxi, viaghjà da Bursa uni pochi mesi fà era un compitu faticoso. Bursa hà autorizatu LEITNER ropeways à custruisce u più longu sistema di funivia unica di u mondu, chì rende i viaghji assai veloci è còmode.

Fundatu in dicembre 2012, Bursa Teleferik A.Ş. hà intrapresu a custruzzione è u funziunamentu di a nova linea di funivia.

A cunnessione di a linea di funivia cù a muntagna hè una di l'attività tradiziunali più basiche di Bursa, a 4a cità più grande di Turchia.

U tempu di viaghju solu 22 minuti

L'estiu passatu, duie sezioni di a linea sò state aperte, partendu da a stazione di valle di Teferrüç in u nord-est di Bursa, passendu per Kadıyayla è cuntinuendu à Sarıalan. U 30 di dicembre di u 2014, a terza sezione, chì crea più cunnessione à Uludağ, hè stata messa in serviziu. Avà l'ospiti ghjunghjenu à l'ultima tappa da Bursa in 22 minuti, cù 139 cabine è 44 pali di supportu. A stazione di valle di a linea GD8 hè à 395 metri, mentri l'ultima tappa hè à quasi 1.800 metri. Invece di viaghjà 35 km nantu à a strada, a linea di funivia dura solu 9 km è offre ancu una vista panoramica.

Un'altra caratteristica sorprendente di a linea hè l'architettura di e stazioni custruite da Yamaç Korfalı, un architettu lucale. Korfalı hà travagliatu prima cù u famosu architettu Zaha Hadid in Londra.

A nova linea di funivia hà fattu u resort ancu più attraente

A nova linea di funivia hè à tempu una facilità urbana è turistica è riduce u tempu di viaghju, facendu Uludağ assai più attraente. A stazione di sci è u parcu naziunale sò ancu populari trà l'ospiti di Istanbul cù e so ricche spezie vegetali.

un prughjettu prufittu

Uni pochi mesi dopu à l'apertura di i primi 2 parti, u novu era digià un grande successu.

Da u 7 di ghjugnu 2014 finu à a fine di l'annu, hà purtatu 520.000 XNUMX passageri. Sicondu İlker Cumbul, Presidente di u Cunsigliu di Bursa Teleferik AŞ, chì hè ugualmente soddisfattu di u prugettu; "A nova linea di funivia stabilisce una relazione rapida, cunfortu è ecologica cù Uludağ. Stu prughjettu significa assai per mè cum'è un lucale ".