Durmazlar Protokollu firmatu da a macchina per a consegna di veiculi HRS è trolley

Durmazlar A macchina hà firmatu u protocolu per a consegna di u veiculu HRS è di u tram: u Ministru di a Scienza, l'Industria è a Tecnulugia Fikri Işık hà felicitatu u sindaco metropolitanu Recep Altepe per u so sustegnu à a produzzione domestica in a cerimonia di firma di u sistema ferroviariu à a quale hà assistitu in Bursa, "Oghje, un settore di l'acquistu publicu hè in Turchia. Firmeremu firme chì ponu un esempiu assai bellu di cumu si pò rinvivisce ".
cù a Municipalità Metropolitana di Bursa Durmazlar Industria di Macchine. Cummerciu Inc. Una cerimonia di firma di u cuntrattu di u sistema ferroviariu hè stata fatta trà cù a Municipalità Metropolitana di Bursa Durmazlar Un protocolu hè statu firmatu trà a macchina per a consegna di 60 veiculi di ferrovia ligera è 12 tram. Sicondu u prutucolu, 6 veiculi di u sistema ferroviariu è 2 tramvii saranu consegnati in i primi 2 mesi. Hè previstu di cumpletà i veiculi di u sistema di ferrovia ligera in 30 mesi è i tram in 14 mesi. Mentre i tramvii operanu nantu à a nova linea T2 Santral Garaj-Demirtaş, i veiculi di u sistema di ferrovia leggera seranu aghjuntu à e linee esistenti.
U Ministru di Scienza, Industria è Tecnulugia Fikri Işık hà visitatu a cumpagnia di Pilot Vehicle Seats in a Zona Industriale Organizzata è hà ricevutu infurmazioni nantu à i veiculi elettrici. Dopu cù a Municipalità Metropolitana di Bursa Durmazlar Işık, chì hà assistitu à a "Cerimonia di Firma di u Cuntrattu di u Sistema Ferroviariu" firmata trà a macchina è a macchina à l'Hotel Hilton, hà felicitatu u Sindaco di a Municipalità Metropolitana, Recep Altepe. Dichjarà chì anu promulgatu e lege è preparatu regulamenti per a produzzione domestica, Işık hà dettu chì u più efficace di questi hè l'implementazione, è chì hè più impurtante di mette in pratica l'idee. Dichjarà chì l'acquistu publicu ghjoca un rolu chjave in u sviluppu di i paesi, Işık hà dettu: "Oghje, firmaremu un assai bonu esempiu di cumu l'acquistu publicu pò rivitalizza un settore in Turchia. Dunque, vogliu ringrazià u sindaco di a municipalità metropolitana in nome di u nostru guvernu. Per u so sustegnu à a produzzione domestica. Sta cuscenza ùn hè micca abbastanza solu per u merre, hè impurtante per a squadra d'avè stu capitu. A nostra municipalità metropolitana di Bursa hà una cunniscenza chì sustene a produzzione domestica, mi felicitemu. Un altru felicitazioni Durmazlar'a. Semu una nazione assai talentuosa. Avemu un spiritu imprenditoriale. Se unemu u nostru talentu cù u nostru entrepreneurship, ùn ci hè nunda davanti à noi. Avemu vistu questu una volta di novu quì. A causa di i so rializazioni DurmazlarTi felicitu ancu ", disse.
"A MARCA CAR hè IMPORTANTE IN TURCHIA"
Dichjarà chì a Turchia hà mancatu parechji treni è hà persu a so energia in altrò, Işık hà enfatizatu l'impurtanza di pruduce vitture domestiche. Spieghendu l'avventura di pruduzzione di a vittura Devrim, Işık hà dettu: "Sapete quale hè l'impurtanza di a marca di l'automobile? A subindustria di l'automobile turca ùn hè micca un cumpagnu strategicu di l'industria principale. Ma in Germania, l'industria di i fornitori di l'automobile hè u partner strategicu di l'industria principale di l'automobile. L'imprese di l'automobile in Germania anu da piglià in contu a subindustria, ùn importa ciò chì decidenu. Hè per quessa chì a marca di l'automobile hè impurtante in Turchia ", disse.
"Se a Turchia avia focu annantu à questa zona in quelli anni invece di discussioni viote, avariamu statu à u livellu di u redditu naziunale di 10-35 mila dollari, micca 40 mila dollari", disse Işık. Si cuncintrau assai nantu à e ferrovie. Cum'è u guvernu, avemu cuminciatu à fucalizza nantu à u travagliu ferroviariu trascuratu dopu à u veteranu. Avemu travagliatu per mudernizà a reta ferroviaria oghji obsoleta è per portà a Turchia à una nova era cù treni d'alta velocità. Dicenu chì Turchia ùn pò micca fà treni à alta velocità. Quelli chì eranu contru quellu ghjornu sò sempre contru oghje. Ùn hè micca veloce, ma avemu principiatu u trenu Accelerated. Ci hè statu un accidente in Mekece. Ricurdativi di l'argumenti chì sò accaduti à u mumentu. Per a prima volta, un guvernu hà dettu: "No, hè un accidente", è ùn hà micca vultatu. Avà Turchia gestisce u trenu d'alta velocità nantu à a linea Istanbul-Ankara. Funziona nantu à a linea Istanbul-Konya. Avà tessemu in ogni locu cù una reta di treni d'alta velocità. U nostru scopu hè di dà un esempiu per tuttu u nostru paese cù a so reta di treni à alta velocità. Se u guvernu in un paese ùn dà u sustegnu necessariu à a produzzione domestica è ùn face micca tutte e so pulitiche versu a produzzione domestica, ùn serà micca pussibule di sviluppà a produzzione domestica solu per mezu di u settore privatu. Avemu in particulare cuminciatu à fucalizza nantu à a produzzione domestica, innovativa è verde ".
U guvernatore di Bursa Münir Karaloğlu, invece, hà dettu: "Se dopu à anni, qualcunu esce è dumandassi ciò chì u nostru sindaco di Recep Altepe hà fattu à sta cità, a prima risposta chì vene in mente serà chì Turchia hà cuminciatu à pruduce. sistemi ferroviari. Cum'è u guvernatore di a pruvincia, aghju felicità è felicità à Recep Altepe. Sè avemu da cumprà qualcosa, duvemu dì chì pò esse in Turchia è pò esse megliu cà l'Europa in una manera assertiva. Hè ottenutu questu cun un vantaghju di prezzu di 50 per centu. Semu felici chì anu incisu 320 trilioni in e so cità è cumuni ".
U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Recep Altepe, hà dettu:
"Oghje hè un ghjornu storicu impurtante per Bursa. Dopu à i veiculi di tram chì avemu realizatu prima, tenemu a ceremonia di firma di u protocolu di i veiculi di metro è tram. Era una offerta per 72 veiculi è era impurtante per noi. Semu veramente felici è fieri. Avemu mantenutu a nostra prumessa à u populu di Bursa. Cù questi passi, una sucietà mundiale emergerà da Turchia. 6th paese in u mondu chì hà autorità, Durmazlar divintò a 7ª cumpagnia. Prima di l'elezzioni metropolitane, avemu prumessu chì i veiculi ferroviari seranu domestici. Parechje di sti spiegazioni ùn anu micca cridutu. Dopu fattu l'elezzioni, avemu avutu à travaglià cù i nostri amichi. Babayiğit era necessariu per questu dopu chì i travaglii cuminciaru. Hüseyin Bey hà dumandatu per questu travagliu è dopu, anu dettu, questu tram ùn anderà micca à Sahne. Hè surtitu dopu. I nostri nemici ùn si rallegravanu di questu, i nostri amichi si rallegravanu ".
Spieghendu chì i tramvii operanu in Bursa dapoi 1.5 anni è mostranu un rendimentu incredibile, Altepe hà cuntinuatu cusì:
"Avà hè ora di u metro. A produzzione di vagoni di u sistema ferroviariu hà iniziatu. Dui terzu di u bilanciu municipale va à u trasportu. Stu soldi duvia stà in u paese. Avemu avà dimustratu chì questi ponu esse fatti in Turchia. In Turchia, però, u cuncettu hè cambiatu. Avà Turchia hè diventata unu di l'esportatori impurtanti. Avemu scrittu e cundizioni di qualità chì aspittemu. L'imprese europee ùn ponu più cumpete cù Turchia. 3 anni fà, avemu compru 2 veiculi per 6 milioni 3 mila Euro. Quandu u tram passa in Bursa è e vitture di u metro funzionanu, e cumpagnie europee aspireranu à elli. Speru di questu DurmazlarA so furtuna pare chjara ".
Durmazlar Hüseyin Durmaz, presidente di u Cunsigliu di a Holding, hà dettu: "Quandu ci era una crisa in u mondu in u 2008, tutti cuminciaru à piglià precauzioni. À quellu tempu, u nostru sindaco metropolitanu cercava un omu bravu per custruisce un tram è metro lucale. Avemu dumandatu stu travagliu. Superemu questu cù u flussu di a nostra fronte. Era impussibile di ùn sentu eccitazione è ansietà mentre facia un travagliu cusì. Mentre Diu dà a salute, correremu ", disse.
U prutucolu hè statu firmatu in a ceremonia dopu à i discorsi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*