Halkalı-Quandu si metterà in serviziu u Trenu Sirkeci Commuter?

Halkalı-Quandu u Trenu Suburbanu di Sirkeci entrerà in serviziu: Kadir Topbaş hà dichjaratu chì Istanbul ùn riceve micca tanta immigrazione cum'è prima è hà dettu: "Istanbul hà avà a so crescita naturale di a pupulazione".

Facendu valutazioni in quantu à l'applicazione di limitazione di u pavimentu chì hè ghjunta à u primu pianu cù u prughjettu di u Canal Istanbul, u Ministru di a Municipalità Metropolitana di Istanbul, Kadir Topbaş, hà dettu: "A causa di a situazione geografica di Istanbul, u cinquanta per centu hè foresta è campemu in u cinquanta per centu di questu, ma in questu cinquanta per centu ci sò l'aeroporti, l'arterie principali è alcuni spazii sportivi, ci sò parchi è giardini. "Quandu si vede cusì, emerge una zona obbligatoria è limitata", disse.

A storia di successu di Barcellona, ​​​​chì hè diventata una marca mundiale mettendu u "Conceptu di Urbanismu Intelligente", chì offre tecnulugia è innuvazione à u serviziu di a ghjente è di i turisti di a cità in modu intelligente è efficiente, nantu à una basa durabile, hè stata. discussatu in u prugramma "Tavola Rotonda" tenuta à Başakşehir Living Lab.

Josep M. Pique, u presidente di u Cunsigliu di a cità di Barcellona, ​​u presidente di u Laboratoriu di Vita Urbana è u vicepresidentu di i Parci Scientifici Mundiali è l'Innovazione, hà participatu à u prugramma, in particulare u sindaco di a municipalità metropolitana di Istanbul, Kadir Topbaş, u presidente di l'Assemblea di l'Esportatori Turchi (TİM) Mehmet è parechji sindaci assistitu.

Rispondendu à e dumande di i membri di a stampa nantu à l'agenda dopu a riunione, u sindaco Kadir Topbaş hà fattu valutazioni generali nantu à u prugramma.

"CITTE INTELLIGENTI SONO NECESSARI PER I CITTADINI PER VIVERE UNA VITA CONFORTEVOLE"

Facendu valutazioni nantu à e cità intelligenti, u sindaco Topbaş hà dettu: "I guverni lucali in u mondu sanu sò in una seria ricerca per sbarazzarsi di i prublemi di a vita urbana è migliurà a qualità di vita. Di sicuru, i tecnulugii di sviluppu ci danu ancu serii opportunità. A spartera di l'infurmazioni è di l'esperienza, in particulare trà i guverni lucali, accelerà è facilita stu travagliu. Invece di circà qualcunu in un locu, un individuu rende a cità più intelligente da parechji sistemi, cum'è ellu vede u trafficu da a so tavuletta o u telefuninu mobile, chì agisce cum'è una navigazione in a so sacchetta. Quì, invece di vene è aspittà à a fermata di l'autobus, pò dumandà induve hè a fermata di l'autobus più vicina o quantu tempu ci vole à ghjunghje, è ancu aspittà à e stazioni di l'autobus. "E cità intelligenti sò necessarie per i citadini per campà una vita còmoda", disse.

Halkalı-Rispondendu à a quistione di quandu u Trenu Suburbanu di a Linea Sirkeci serà messu in serviziu, u sindaco Topbaş hà dettu: "Tutti i nostri metro attuali si movenu versu sistemi intelligenti. In quattru cità in u mondu, u sistema di metro intelligente pò operare senza cunduttore. Di sicuru, postu chì sta linea suburbana includerà ancu u trenu d'alta velocità, hè un travagliu realizatu da u nostru Ministeru di i Trasporti è da e nostre ferrovie statali. Ci sò qualchi prucessi in attesa cum'è a migliione di a terra. Per avà, gestionemu cù l'autobus. Di sicuru, ciò chì vogliu hè da Gebze. Çerkezköy"Pensu chì una linea suburbana, cumpresu Çatalcayı, serà messu in opera cum'è sistema per stu travagliu", disse.

"ISTANBUL ùn riceve micca immigrati quant'è publicatu"

In riferimentu à l'applicazione di limitazione di u pianu chì hè ghjunta à u primu pianu cù u prughjettu di u Canal Istanbul, Topbaş hà dettu: "E decisioni di u pianu ùn sò micca valutate cum'è ciò chì succede in una regione, a densità di vita hè presa in contu. I futuri movimenti di a pupulazione sò presi in contu, l'elezzioni sò fatte in cunseguenza, è e strutture suciali sò custruite secondu u numeru di residenti. Tutti questi sò determinati da i spazi viventi quì. Di sicuru, per via di a so situazione geugrafica, u cinquanta per centu di Istanbul hè furesta è avemu campatu in u cinquanta per centu, ma in questu cinquanta per centu ci sò aeroporti, arterie principali, certi lochi sportivi, parchi è giardini. "Quandu si vede cusì, emerge una zona obbligatoria è limitata", disse.

Mencionendu chì Istanbul ùn riceve micca tanta immigrazione cum'è prima, Topbaş hà dettu: "Lasciami sottolineare questu, chì Istanbul ùn riceve micca tanta immigrazione cum'è prima. Istanbul hà avà a so crescita naturale di a pupulazione. Ci ponu esse edifici alti in certi lochi, ma sò limitati è equilibrati. Invece di l'edifizii alti in ogni locu, u travagliu hè oghji realizatu à livelli chì ponu stabilisce una relazione cù a natura è a terra à una scala più umana. U stabilimentu intornu à u Canal Istanbul hè ancu in questu stile. "Queste decisioni sò prese in cunsultazione cù u ministeru pertinente è cuntinuemu u nostru travagliu", disse.

"Avemu fattu a nostra offerta per TAKSIM, è u prughjettu hè prontu"

Dumandatu in quale tappa sò l'accordi in Taksim, u sindaco Topbaş hà dettu: "Avemu fattu a nostra offerta per Taksim è u prugettu hè prontu. Hè statu ancu appruvatu da l'istituzione pertinente. L'avemu tenutu aspittendu un pocu, pensendu chì s'è no l'avemu trasfurmatu in cantiere per via di a staghjoni, a pioggia è u fangu sarianu assai peghju chè oghje. "Asperemu chì e cundizioni staghjunali migliuranu un pocu di più", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*