A custruzzione di u tunnel di transizione di a muntagna Ilgaz cuntinueghja à piena velocità

A custruzzione di u tunnel di transizione di a muntagna Ilgaz cuntinueghja à tutta a velocità: A custruzzione di u tunnel di transizione di a muntagna Ilgaz, unu di i tunnel più longu di Turchia, cuntinueghja à piena velocità. A custruzzione di u tunnel, chì hà iniziatu in u 2012, hè prevista per esse cumpletata è messa in serviziu à a fine di questu annu. Cù u tunnel, u passu di a muntagna di Ilgaz serà accurtata da 5,4 chilometri è diminuirà à 11 mila 815 metri. Cusì, u tempu di u passaghju di muntagna serà accurtatu da 25 minuti è ridutta à 8 minuti.
U guvernatore di u distrittu di Ilgaz, Yusuf Güni, u 15u Direttore Regionale di l'Autostrade Sami Uyar, u cumandante provinciale di a gendarmeria, u coronellu Halil Altıntaş, u capu di a polizia Cengiz Öztürk è u guvernatore Vahdettin Özcan, chì anu esaminatu a custruzzione di u tunnel di a muntagna Ilgaz cù l'autorità, anu ricevutu infurmazioni nantu à l'opere da u guvernu. capu di cantiere Ömer Fettahoğlu. U guvernatore Vahdettin Özcan, chì hà fattu una dichjarazione à i ghjurnalisti nantu à a custruzzione di u tunnel, hà dichjaratu chì a custruzzione cuntinua in dui siti di custruzzione differenti in Çankırı è Kastamonu:
"A custruzzione di u tunnel hà cuminciatu u 2012 di nuvembre di u 9. 2 metri da Ilgaz è 200 metri da Kastamonu. Finu a ora, u 800 per centu di a custruzzione di u tunnel in lunghezza hè stata finita. In verità, hè un prughjettu chì pudemu esse fieru. Vogliu fà i mo felicità à tutti quelli chì anu cuntribuitu è ​​à tutti l'impiegati.
GUARDÀ DUE VOLTE QUST'ANNU
Sami Uyar, Direttore Regionale di l'Autostrade 15, hà dettu ancu chì cù a fine di u Tunnel di a Montagna di Ilgaz, a traversata di a Montagna di Ilgaz serà accurtata da 5,4 chilometri à 11 mila 835 metri, è u tempu di traversata di a muntagna serà accurtata da 25 minuti à 8. minuti. Le directeur régional Sami Uyar a déclaré qu'ils visaient à voir la lumière dans la construction du tunnel à la fin de 2015.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*