Nova fabbrica di asfaltu in Istanbul

Nova fabbrica di asfaltu in Istanbul: ISFALT, chì risponde à u 70 per centu di i bisogni d'asfaltu di Istanbul, si prepara à aumentà u so potenziale annuale di produzzione di asfaltu di 5 milioni di tunnellate.
Istanbul Asfalt Fabrikaları Sanayi ve Ticaret AŞ (ISFALT), chì risponde à u 70 per centu di i bisogni di l'asfaltu di Istanbul, si prepara à aumentà u so putenziale di produzzione di asfaltu di 5 milioni di tunnellate annu. A cumpagnia, chì hè trà i più grandi pruduttori di asfaltu micca solu in Turchia, ma ancu in Europa, aumenterà a so capacità in questu campu di 1,5 milioni di tunnillati annu cù u so Bolluca Transportation and R&D Center è Asphalt Plant Facility.
ISFALT hà pensatu à stabilisce a "Municipalità Metropolitana di Istanbul ISFALT Bolluca Transportation and R&D Center and Asphalt Plant Facility" in u paese di Bolluca in u distrittu di Arnavutköy di Istanbul.
Sicondu u schedariu di publicità preparatu durante u prucessu di valutazione di l'impattu ambientale per u prugettu, un investimentu di 9 milioni 900 mila lira serà fattu per a facilità.
In u scopu di u prugettu, u mantenimentu è a riparazione di e strade, a ricerca è u travagliu di mantenimentu di laboratoriu è di riparazione di i veiculi di travagliu invernale è a produzzione di asfaltu seranu realizati.
U stabilimentu serà stabilitu nantu à una superficie di 391 mila metri quadrati nantu à un terrenu di 21 decares, chì hè un anticu colliery, è 2 mila metri quadrati di questu servirà cum'è un spaziu chjusu.
U prughjettu serà custituitu da l'edifiziu amministrativu, u situ di custruzzione, l'edificiu di magazzinu, a sala di pranzu è l'edifiziu di vestitori di u persunale, l'attellu è l'installazione di 3 impianti di asfaltu.
Un sistema di riciclamentu serà implementatu in a stallazione induve l'asfaltu caldu serà pruduttu. Cusì, dopu chì e massi d'asfaltu scraped da e strade sò sfracicati è crumbled da u crusher mobile d'impattu, seranu mischiati in diverse proporzioni secondu u tipu d'asfaltu in i pianti di asfaltu è riutilizati in a pruduzzione, risparmiendu cusì l'agregatu è u bitume.
Grazie à u sistema di riciclamentu, l'usu eccessivu di risorse naturali serà impeditu. In questu modu, i guadagni seranu ancu guadagnati in a prutezzione di l'ambiente è a prevenzione di u riscaldamentu glubale.
A capacità annuale di produzzione di asfaltu di a facilità serà di 1 milione 530 mila tunnellate. U persunale 26 hà da travaglià durante a fase di operazione di u prugettu.
- 4 fabbriche producenu asfaltu per Istanbul
Stabbilita in u 1986 per risponde à i bisogni di l'asfaltu di e municipalità metropolitane è distrettuali di Istanbul, ISFALT furnisce ancu servizii di cunsulenza à u settore in più di a produzzione di asfaltu in e so strutture situate da i dui lati di a cità.
İSFALT pruduce a materia prima più basica di e strade cum'è l'asfaltu in e so strutture dotate di tecnulugia avanzata, mantenendu a sensibilità di qualità in primu pianu. A cumpagnia risponde à una parte significativa di a dumanda di asfaltu di a cità cù i so 4 stabilimenti di produzzione di asfaltu in 10 diverse fabbriche. ISFALT guida l'industria di l'asfaltu cù i so studii di R&D è prughjetti cumuni cù università è TUBITAK.
ISFALT, chì risponde à u 70 per centu di i bisogni di l'asfaltu di Istanbul è hà u putenziale di pruduce 795 milioni di tunnellate di asfaltu annu cù una capacità di 5 tunnellate / ora, hè trà i più grandi produttori di asfaltu micca solu in Turchia, ma ancu in Europa.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*