Afflussu straneru à Kanal Istanbul

Afflussu straneru à u Canal Istanbul: Investitori stranieri da 20 paesi, da l'Estremo Oriente à l'Europa, mettenu Canal Istanbul è u 3rd Airport in u so radar. I stranieri anu compru 2 mila ettari di terra

Ci hè un afflussu di stranieri in a regione induve u 3rd Airport, chì a custruzzione hà iniziatu, hè situatu longu u percorsu di u prughjettu pazzu Canal Istanbul. Investitori da 20 paesi, da u Giappone à u Kuwait, anu compru quasi 2 mila ettari di terra in a regione. I paesi induve i stranieri anu compru più terre eranu Dursunköy, Çilingir, Baklalı, Boyalık, Karaburun, Yeniköy, Sazlıbosna, Hacımaşlı è Şamlar, chì sò affiliati à Arnavutköy. Un novu investitore vene à Arnavutköy ogni ghjornu. I prezzi di u metru quadru di terra in l'area di u prugettu varienu trà 300-500 lira. In l'ultimi anni 1.5, cumpagnie di capitali stranieri anu acquistatu assai terreni agriculi in a regione, alcuni di i quali anu una vista di u Canal Istanbul è u 3rd Airport.

A MOBILITÀ AUMENTATA
U presidente Tayyip Erdoğan hà dettu à u so ritornu dopu a so visita in Colombia, Cuba è Messicu u mese passatu: "Hà dettu à i funzionari di a cumpagnia chì custruirà u Canal Istanbul:" Avete bisognu di inizià u prughjettu u più prestu pussibule. U prughjettu più impurtante chì farà cunnosce u nome di Turchia nantu à a piattaforma internaziunale hè Canal Istanbul. Avemu dettu: "Ùn fate micca tardi, affrettate." Dopu à a dichjarazione, l'attività hà aumentatu ancu di più. In più di u prughjettu di l'aeroportu è di u Canal Istanbul, i prughjetti di marina è marina da custruisce in u Mari Neru sò diventati centri d'attrazione per i stranieri.

U PREZZU TERRA AUMENTA 2 VOLTE IN 10 ANNI
Nizameddin Aşa, presidente di a Càmera di Corsi è Consulenti Immubiliarii d'Istanbul, hà dettu: "I prezzi di a terra in Arnavutköy è u so circondu anu aumentatu finu à 10 volte in l'ultimi dui anni". U presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di Ka Yapı, Hasan Kaya, hà dettu: "Investitori da Germania ricevenu ancu infurmazioni nantu à a regione. Certi investitori anu ancu compru terreni attraversu cumpagnie di partenariati turchi. "A regione serà a nova Yeşilköy, Florya è Ataköy di Istanbul", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*