U tramviu nostalgicu, u simbulu di Istiklal Street, diventa un museu

U tramviu nostalgicu, u simbulu di Istiklal Street, hè diventatu un museu: In u museu di cullezzione di vitture classiche chì deve esse stabilitu in l'area di a Fabbrica di Tessitura, l'Automobile Devrim, u minibus rossu da u filmu "Çiçek Abbas" è u tram nostalgicu, u simbulu di Istiklal Street, serà ancu esibitu.

Sicondu a dichjarazione fatta da a municipalità di Kepez, u Parcu di Dokuma City serà un locu induve a memoria nostalgica sia di Antalya sia di Turchia si mantene viva. L'edifiziu amministrativu di a fabbrica, chì serà risturatu, serà trasfurmatu in un museu induve sò esposti ricordi di a Fabbrica di Tessitura. U prucessu di pruduzzione serà spiegatu in u bastimentu di a fabbrica.

In u Museu di a Collezione di Cars Classici Tessuti, ci hè a prima vittura domestica di Turchia Devrim, è ancu u minibus rossu utilizatu in u filmu di u 1982 "Çiçek Abbas", direttu da Sinan Çetin è interpretatu da İlyas Salman, Şener Şen è Pembe Mutlu. esibita. U tramviu nostalgicu, chì hè diventatu u simbulu di Istiklal Street in Istanbul, hà ancu piglià u so postu in u museu.

U sindaco di Kepez, Hakan Tütüncü, hà dettu in a so dichjarazione chì riuniscenu i valori chì anu lasciatu a so marca nantu à e tappe di Turchia in Antalya, Dokuma.

Dichjarà chì mostraranu i veiculi di trasportu in i ricordi di Antalya è Turchia in Dokuma per presentà li à e generazioni future, Tütüncü hà dettu: "Cusì, vulemu mantene a cultura è a memoria di a cità è di u paese vivu in Dokuma. "Vulemu dà vita à una tale bellezza in Dokuma cù una bella cullizzioni d'automobile", disse.

Tütüncü hà sottolineatu chì u Weaving City Park serà custruitu cù l'idee di a ghjente di Antalya, è hà invitatu quelli chì pussede vitture classiche à cuntribuisce à u museu di l'automobile.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*