Facenu soldi cuntendu a storia di Malabadi Bridge in 4 lingue

Facenu soldi cuntendu a storia di u Ponte di Malabadi in 4 lingue: I zitelli chì contanu a storia di u Ponte di Malabādī, situatu nantu à a fruntiera provinciale Diyarbakir-Batman, in 4 lingue, guadagnanu i so scole. Circa 15 zitelli di età trà 7 è 20 residenti in a cità di Silvan spieganu a storia di i cechi in kurdu, turcu, inglese è russu à i turisti lucali è stranieri chì venenu à visità u ponte storicu.
U storicu Ponte Malabadi hè statu custruitu da u Principatu Artuqid in u 1147. Hè un ponte largu sette metri è longu 150 metri. A so altezza hè di 19 metri da u livellu di l'acqua à a chjave. Hè stata custruita cù petre culurite è sopravvive finu à oghje cù riparazioni.
Dicendu ch'elli anu piaciutu stu travagliu, i zitelli anu dettu chì u so scopu hè di discrive stu ponte storicu in 10 lingue, è anu compru libri è l'anu memorizatu. I zitelli chì cantanu a canzone scritta per u ponte storicu à i turisti lucali è stranieri chì visitanu u ponte sò u focu di l'attenzione di parechji visitatori.
Mehmet Diyar, unu di i zitelli, hà dichjaratu chì hà guidatu i turisti domestici è stranieri chì venenu à u ponte storicu ogni weekend per circa 3 anni è hà nutatu chì hè cusì chì hà guadagnatu i so soldi di a scola.
Indicà chì parechji di i so amichi cum'è ellu guidanu u ponte, Diyar hà dettu: "Vulemu migliurà a nostra lingua straniera è guidà megliu i visitatori. Cuntribuiscemu à u turismu fornendu guida. Ogni quistione ch'elli facenu nantu à u ponte storicu hè rispostu. Avemu amparatu e lingue straniere chì avemu amparatu cù i nostri mezzi. Avà sapemu bè u kurdu, u turcu è l'inglese, avemu principiatu ancu à amparà u russu. Di sicuru, ùn hè micca abbastanza, u nostru scopu hè di spiegà in 10 lingue ". disse.
Abdülsamet Islmaz, chì gestisce una tenda di tè ghjustu accantu à u ponte è ancu i zitelli, guida i turisti in 4 lingue è dà infurmazioni nantu à a storia di u ponte. L'Islanmaz dà momenti piacevuli à i visitori cantendu canti populari cù erbane, chì hè a fonte principale di ritmu in a musica lucale di l'Anatolia orientale è di l'Anatolia sud-est in generale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*