Nisuna custruzzione hè permessa nantu à e strade di cunnessione di u terzu ponte

Nisuna custruzzione hè permessa nantu à e strade di cunnessione di u terzu ponte: Direzzione Generale di Strade, "3. "Ùn hè micca pussibule di permette a custruzzione nantu à e strade di cunnessione di u ponte", disse.
Hè statu informatu da a Direzzione Generale di l'Autostrade (KGM) chì ùn hè micca pussibule di permette a custruzzione nantu à e strade di cunnessione di u 3u ponte.
In a dichjarazione fatta da KGM, hè statu dichjaratu chì alcune nutizie infundate nantu à u 3u ponte hè stata publicata in certi organi di stampa è media, cum'è "Ristoranti, shopping mall è hotel sò sorti da u saccu".
In a dichjarazione, hè statu dichjaratu chì a nutizia era intenzionale è calunniosa è hà dettu: "Com'è dichjaratu, ùn hè micca pussibule di permette a custruzzione di e strade di cunnessione di u 3u ponte. In parallelu cù sta lege, a prucedura per cuncede l'autorizazione cum'è edifizii di l'autostrade à i servizii di serviziu di l'autostrada, chì sò cunsiderate cum'è edifici di l'autostrade secondu a Legge N ° 6001, hè stata regulata da l'Articulu Addizionale 6831 di a Legge Forestale N ° 9, se coincidenu cù a zona forestale. In questu cuntestu, ùn hè micca pussibule di apre a zona di u boscu per u sviluppu, è hè regulatu per permettà e facilità di serviziu di l'autostrada in a linea di cunfini di l'autostrada, cum'è un requisitu per esse una strada cuntrullata per accessu.
A seguente infurmazione hè stata inclusa in a dichjarazione: "Com'è in i prughjetti di l'autostrada precedente, i servizii di serviziu di l'autostrada (zoni di parcheghju) chì risponderanu à tutti i bisogni di i cunduttori, di i passageri è di i veiculi longu a strada sò stati pensati per u listessu scopu nantu à l'Autostrada di Marmara di u Nordu. (cumpresu u 3u ponte di u Bosforu). L'allegazioni tentanu di ingannà u publicu è creanu una percepzione negativa nantu à u Prughjettu di u Terzu Ponte, unu di i prughjetti più impurtanti in Istanbul. "Tutti i tipi d'azzioni legale seranu pigliati contr'à quelli chì sparghjenu falsi nutizie".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*