Forte reazione à i piani di treni

Reazione dura à i regulamenti di i servizii di treni: İZBAN hà mandatu una lettera à a 3a Direzzione Regionale di TCDD è hà dumandatu chì e rotte di i servizii di treni sianu riorganizzate. Facendu una dichjarazione nantu à u sughjettu, l'Associazione di Macchinisti Ferroviari hà dettu: "U nostru populu puderà ghjunghje à u centru di a cità fendu trè trasferimenti in un tempu più longu cù tariffi più alti".

İZBAN, chì hè stata stabilita in partenariatu cù a Republica di Turchia Ferrovie Statali è a Municipalità Metropolitana di Izmir, hà mandatu una dumanda à a 07.00a Direzzione Regionale di TCDD chì i treni Ödemiş è Tire affiliati à TCDD ùn deve micca entra in Basmane trà 09.00-17.00 di mattina è trà 19.00-. 3 à a sera L'hà spressu in un articulu. Sicondu stu documentu, i treni chì viaghjanu à l'ore specificate venenu à Torbalı è tornanu à u locu da induve sò partiti.

"Serà lasciatu à İZBAN MONOPOLY?"

Sicondu stu regulamentu, i citadini chì utilizanu treni chì partenu à l'ore specificate puderanu ghjunghje à u centru di a cità trasferendu da Torbalı à İZBAN. L'Associazione di Macchinisti Ferroviari, chì l'opinioni chì avemu ricevutu nantu à u sughjettu, hà dichjaratu chì stu regulamentu hè statu fattu cù u scopu di lascià e ferrovie à u monopoliu di İZBAN. Dichjarà chì a regulazione à certe ore ùn pare micca esse un prublema per ora, l'associu hà dichjaratu chì questu hè solu a fase iniziale è chì tutti i voli ponu esse lasciati à u monopoliu di İZBAN in u futuru.

"A POPULA SERÀ VITTIME"

A dichjarazione di l'associu hè a seguente: "Sfurtunatamente, a ferrovia custruita per serve u nostru populu cù i tassi raccolti da u nostru populu hè per esse lasciata à u monopoliu di İZBAN. I treni è u persunale TCDD sò destinati à esse eliminati gradualmente da i treni Ödemiş-Tire è a linea Torbalı-Basmane in a prima tappa. Migliaia di impiegati ferroviari è e so famiglie seranu definitivamente affettati, è TCDD serà eliminatu da a seccione di a linea induve l'operazione hè più prufittuosa. U nostru populu ghjunghjerà à Basmane Train Station cù trè trasferimenti, chì costaranu più è duranu più. In questu cuntestu, avemu da avvistà tutte l'urganisazioni non governamentali è i funzionari di TCDD, i cumuni di distrittu di Izmir è i nostri passageri. Prutegemu u nostru trenu. "Ùn lascemu micca Basmane Train Station à u so destinu".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*