L'ansietà di u trenu d'alta velocità in Sapanca

L'ansietà di u Trenu d'Alta Velocità in Sapanca: L'incertezza in a 2ª tappa di u Trenu d'Alta Velocità rende i citadini chì campanu in Sapanca inquietanti.

Emre Celik, rappresentante di Tesa Real Estate è cunsultante immubiliare, hà dettu in una dichjarazione à u Sapanca Newspaper chì a strada di a 2ª tappa di YHT hè in constantemente cambiante, chì face i citadini chì anu una casa o un terrenu in a regione inquieta.

Enfatizendu chì parechji cambiamenti sò stati fatti da i primi piani riguardanti a detta linea di trenu, Çelik hà dettu: "Quandu YHT hè statu intesu per a prima volta, hè statu dettu chì passava sopra a strada di a stazione ferroviaria esistente è l'espropriazione seria fatta in linea cù questa strada. . In i studii realizati da quellu ghjornu, a strada hè stata cambiata constantemente, è ogni rotta cambiante hà creatu un inquietudine in i citadini chì campanu in u distrittu. disse.

Dichjarà chì a strada di u trenu hà cambiatu di novu, ma questu ùn hè ancu statu inclusu in i piani municipali, Çelik hà dettu:

"L'antica strada hè sempre visibile in l'ultimi piani di zonificazione 1/1000 di a municipalità di Sapanca. Tuttavia, sapemu chì sta strada hè cambiata. L'ultimu pianu fattu dopu à stu cambiamentu hè statu sospesu 1 mese fà è hà finitu recentemente u periodu di sospensjoni. Ancu s'è i piani finali, chì sò stati preparati è appiccicati nantu à u ganciu, sguassate alcune incertezze, i citadini anu a paura chì i piani ponu cambià di novu, chì facenu i citadini chì anu immubiliare vicinu à a strada inquieta. Per d 'altra banda, u fattu chì a 2ª tappa di a custruzzione di u trenu d'alta velocità ùn hè ancu principiata, ritarda a custruzzione di a stazione, chì hè annunziata da esse custruita in Sapanca. Per via di l'impossibilità di custruisce sta stazione, u trenu ùn si ferma micca in Sapanca, è a ghjente di u distrittu, chì soffre di u travagliu, ùn beneficia micca di stu serviziu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*