Tiro di piccone per a linea İZBAN in Selçuk

Scavi per a Linea İZBAN in Selçuk: A prima scavatura hè stata fatta per a linea İZBAN, chì hè stata cuncepita per estenderà à u distrittu di Selçuk di İzmir è chì u so situ di custruzzione hè statu stabilitu.

U primu scavi hè statu fattu per a linea İZBAN, chì hè stata cuncepita per estenderà à u distrittu Selçuk di İzmir è chì u so situ di custruzzione hè statu stabilitu.

In u distrittu di Selçuk, u primu scavi per a linea İZBAN, chì era assai anticipatu è u situ di custruzzione hè statu stabilitu, hè statu fattu di pocu tempu. Mentre a linea İZBAN hè custituita da 26 chilometri, u numeru di stazioni in u prugettu hè aumentatu à trè. A cumpagnia di u cuntrattu hà cuminciatu à travaglià rapidamente in a regione. U sindaco di Selçuk Zeynel Bakıcı hà dichjaratu chì i travaglii sò previsti per esse cumpletati in 540 ghjorni.

Nutendu chì altri travaglii trà Torbalı-Selçuk seranu realizati simultaneamente da una altra cumpagnia è chì tutti questi travaglii sò previsti per esse cumpletati in circa dui anni, Bakıcı hà dettu chì u distrittu hà da guadagnà impulsu in quantu à u turismu, l'agricultura è a cultura. l'arrivu di İZBAN in Selçuk. Esprimendu chì i citadini di İzmir viaghjanu più frequentemente è più rapidamente cù una rete di trasportu più veloce è più faciule à Selçuk, Bakıcı hà dettu: "Selçuk serà una zona di destinazione cù queste opere estremamente impurtanti. in Aliağa, Foça, Menemende, Karşıyakain, BayraklıI nostri citadini in u centru puderanu vene direttamente in Selçuk, cusì i nostri citadini da Seljuks puderanu furnisce un trasportu veloce è faciule à e stesse regioni. In Selçuk, u tassu di visità Ruins aumenterà cù a facilità di İZBAN. I nostri citadini è i studienti vi vene à e ruine, San Ghjuvanni, Efesu, a Casa di a Vergine Maria, è u nostru quartieru Şirince di più. Quandu stu travagliu hè finitu, aspittemu un muvimentu assai impurtante in u turismu domesticu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*