Ùn mette micca i camioni in u trafficu di Istanbul.

Ùn lasciarà micca i camioni in u trafficu di Istanbul: U presidente di Ekol Logistics di u Cunsigliu Ahmet Musul hà dichjaratu chì a terminal Ro-Ro stabilita in Yalova serà operativa à a fine di l'annu, è hà dettu: "In questu modu, 100 mila veiculi chì utilizanu Haydarpaşa ùn entrerà micca in u trafficu di Istanbul ".
Parlendu à a riunione tenuta à l'occasione di u 25 anniversariu di a cumpagnia, Mosul hà nutatu chì l'investimenti ch'elli farà ancu facilità u prublema di trafficu di Istanbul.
Annunciendu chì invistiscenu in un magazzinu logisticu in Aksaray cun un investimentu di 25 milioni d'euros, Mosul hà dettu: "A distribuzione à l'Anatolia serà fatta da quì. Dopu à quessa, i prudutti ùn saranu micca purtati à Istanbul dopu esse cullati da Anatolia è distribuiti in Anatolia di novu, l'operazione serà realizata da Aksaray. Ellu disse: "I carichi chì vanu da è da u portu di Mersin seranu furniti da a ferrovia".
Mosul hà dettu: "In Aksaray, u statu hà cullatu i scarpi, i prudutti di pelle è tessili in una sola usura. Questu serà un vantaghju enormu ", disse. Ellu disse chì l'area di almacenamento ghjunghjerà à 200 milione di metri quadrati cù a messa in cumissioni di u magazzinu di 1 mila metri quadrati da esse stabilitu in Şekerpınar, Mosul.
Quinta nave Fadiq
Nutendu chì anu trasfurmatu Alternative Ro-Ro, chì hè stata stabilita solu per serve Ekol, in una cumpagnia indipendente, Mosul hà dettu: "Avemu compru a 5a nave, Fadiq, in a flotta. Cusì, a cumpagnia Ro-Ro hà righjuntu una capacità di 80 mila veiculi è un fatturatu di 180 milioni di lire.
Mosul hà dettu: "Avemu 6 mila impiegati, a nostra flotta hà righjuntu 3 mila veiculi. Crescemu rapidamente, in particulare in l'Europa cuntinentale, cù a nostra zona di almacenamento di più di 500 mila metri quadrati è 10 cumpagnie chì avemu stabilitu in parechji paesi. Semu a seconda più grande cumpagnia in Europa per u trasportu in trenu di bloccu. Avemu chjusu 2014 cù un fatturatu di 1.2 miliardi TL. U nostru scopu hè di creà una marca di logistica turca globale ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*