Ambarlı Port serà a scena di 124 mila tunnellate di trafficu di merci

Ambarlı Port serà testimone di 124 mila tunnellate di trafficu di merci: Ambarlı Port serà a scena di 8 mila camioni è 12 mila tunnellate di trafficu di merci per ghjornu in 124 anni. Sicondu u prughjettu di u pianu maestru, un terminal serà stabilitu in Ispartakule è una ferrovia serà trascinata à u portu per chì a cità ùn hè micca chjusa è u portu pò furnisce un serviziu senza prublemi. E-5 è TEM seranu allargati, novi strade doppie seranu custruite trà u portu è E-5, è i terminali di carburante seranu mandati à Marmara Ereğlisi. Una di e duie linee ferroviarie alternative cuntene un tunnel di 3 chilometri

U trafficu di merci da e per Ambarlı, u più grande di Turchia è u 39u più grande portu di containeru di u mondu, supererà 2018 mila tunnellate cù 2023 mila camioni per ghjornu trà 10 è 100. In u 2023, ghjunghjerà à 124 mila tunnellate di carica è 12 mila camioni per ghjornu. Principali attività di sviluppu sò previste in a regione per assicurà chì u portu cuntinueghja à furnisce un serviziu regulare è chì l'ouest di Istanbul ùn hè micca chjusu. E regioni Beylikdüzü è Avcılar di Istanbul cun alta densità di pupulazione saranu direttamente affettate. A preparazione di u prughjettu cuntinueghja per u stabilimentu di a cunnessione ferroviaria in i porti in Turchia, chì a carenza hè u sughjettu di lagnanza maiò in u settore reale. Infine, u Ministeru di i Trasporti hà mandatu u prughjettu di u rapportu finale di u Studiu di u Pianu Maestru di l'Autostrada è a Connessione Ferroviaria di Ports Back Field, chì hè sempre in preparazione, à l'attori settoriali per rivisione è cummentarii.

I CARICHI SERÀ SPEDITI PER FERROVIARI

Se i regolamenti previsti in u prugettu di rapportu sò realizati, prima, una linea serà tracciata versu u Portu Ambarlı, chì ùn hè micca direttamente cunnessu à a ferrovia. Un terminal di almacenamentu di container serà custruitu in Ispartakule. Una linea serà tracciata da Ispartakule à Ambarlı. Dui alternattivi sò previsti per questu. A linea ferroviaria diretta hè inclusa in u pianu cum'è a prima alternativa à u prugettu, chì TCDD hà purtatu à l'agenda prima, ma ùn pudia esse principiatu per via di u so altu costu. A seconda alternativa hè situata à punente di u primu. In a seconda alternativa, solu a carica serà trasportata trà u terminal di cuntainer per esse stabilitu in Ispartakule è u portu. S'ellu hè decisu di custruisce a linea chjamata linea di trenu navetta, serà custruitu un tunnel di 3 chilometri. Inoltre, un grande parcu di veiculi serà stabilitu in a zona induve Kumcular Road, chì furnisce a cunnessione attuale di u portu cù l'E-5, si unisce cù l'autostrada.

CORSI 5X2 SUPPLEMENTARI À TEM È E-4

Malgradu a cunnessione ferroviaria, u trafficu di camion serà u principale fattore di trasportu in u futuru, postu chì Ambarlı serve distanze brevi fora di u portu. Per facilità u trafficu, Kumcular Street, chì hè sempre l'unica strada di cunnessione di u portu, serà trasfurmata in una strada divisa in 2 × 2 corsie. Inoltre, serà custruitu una nova strada divisa 5 × 2 di 2 chilometri, chì passerà à u nordu di a marina in u punente di u portu è cunnetta cù l'E-2. A causa di l'aumentu di u trafficu di camioni, 5 × 2 corsi seranu aghjuntu à TEM è E-4.

TERMINALI DI CARBURANTE EREĞLİ PASSENGER

Ambarlı Port, chì hè stabilitu nantu à una zona di circa 1.5 milioni di metri quadrati, ùn hà micca l'uppurtunità di espansione per via di l'urbanizazione intornu à ellu. Tuttavia, per risponde à i bisogni di a dimensione crescente di navi di carica è di a crescente dumanda tutale, u novu locu serà acquistatu "da l'internu". Dunque, serà ubligatoriu per i terminali di carburante chì operanu in u circondu di a zona portu per esse spustati in Marmara Ereğlisi.

POAŞ HA ANCHE VENDITA

Mentre u prugettu di rapportu di u Studiu di u Pianu Maestru prevedeva l'invio di impianti di carburante da a zona portu, hè statu osservatu chì OMV Petrol Ofisi (POAŞ) hà pigliatu l'azzione. A cumpagnia hà annunziatu recentemente l'offerta è mette in vendita u so terminal in a zona portu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*