A stazione di Sirkeci è a strada suburbana seranu un parcu naturali

A stazione di Sirkeci è a strada suburbana seranu un parcu naturali: Un protocolu cumunu serà preparatu trà a Municipalità Metropolitana di Istanbul è TCDD per a valutazione di a vechja linea trà a Stazione Sirkeci è Sirkeci-Yedikule. L'autorità nantu à u sughjettu hè stata data à Topbaş malgradu u votu di rifiutu di i membri CHP in l'Assemblea IMM. Dopu u protocolu trà TCDD è IMM, a stazione storica serà aduprata cum'è museu.

U destinu di Sirkeci Train Station, chì ùn hè micca cascatu fora di l'agenda cù l'affirmazioni chì un stabilimentu turisticu serà custruitu, hè statu determinatu. A stazione Sirkeci è a linea Suburbana, chì hè stata abbandunata cù l'apertura di Marmaray è u locu di diluenti, saranu trasferiti à a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM). A strada, partendu da Sirkeci, circundendu a penisula storica è si estende à Yedikule, hè prevista per esse un parcu di natura è d'arte. Hè ancu previstu di purtà un cuntenutu nostalgicu nantu à a strada. L'edifizii in a Stazione Sirkeci chì appartene à TCDD è a linea di treni di 8,5 stazioni cù una lunghezza di 6 chilometri saranu dati à IMM gratuitamente per 49 anni. U prugettu serà realizatu dopu à u protocolu trà TCDD è IMM. Cù a decisione presa da l'Assemblea IMM in unanimità, u presidente IMM Kadir Topbaş hè statu autorizatu à fà un protokollu cù TCDD. L'annu passatu, Zaman Newspaper hà revelatu chì a linea Sirkeci-Yedikule hè stata abbandunata à u so destinu.

Cù a decisione presa in u secondu ghjornu di e sessioni di marzu di l'Assemblea IMM, u futuru di a Stazione Sirkeci è a linea suburbana di 8,5 chilometri hè diventata chjaru. A pruposta preparata da a Cummissione di Legge è a Cummissione di Cultura, Turismu è Arte, chì include l'autorizazione di u presidente Topbaş nantu à u protocolu di serviziu cumuni trà IMM è a Direzzione Generale di TCDD, nantu à a "Valutazione di l'Edifici Situati in a Stazione Sirkeci Old Suburban Line Between Sirkeci - Yedikule ", Hè stata accettata in risposta à u votu di rifiutu.

Cù l'apertura di Marmaray, a parte trà Sirkeci è Yedikule hè stata lasciata à a so sorte. Le stazioni Sirkeci, Cankurtaran, Kumkapı, Yenikapı, Kocamustafapaşa, Yedikule sò state rinnuvate in l'ultimi anni; in ogni modu, hè diventatu u locu di diluenti. L'allegazioni chì a Stazione Sirkeci serà aduprata cum'è un hotel è un spaziu turisticu ùn sò micca caduti fora di l'agenda. A stazione storica, l'edificazioni in questu è a ferrovia seranu trasferiti à a Municipalità Metropolitana gratuitamente per 49 anni. İBB aduprà a ferrovia per u trasportu nostalgicu. A linea trà e stazioni Kazlıçeşme-Sirkeci pò esse aduprata da TCDD in casu d'emergenza. IMM farà arrangiamenti per permette à i treni di a linea principale di vene à a Stazione Sirkeci. L'edificazioni in a Stazione Sirkeci sò u Museu di a Città di Istanbul è u Museu Ferroviariu d'Istanbul, è ponu esse fatte riparazioni, restaurazioni è alterazioni.

SERÀ UN PARCU NATURALE È ART

Sicondu u protokollu, rinnuvazioni è restaurazioni ponu esse fatte per chì l'edificazioni in a Stazione Sirkeci ponu esse usate cum'è musei. E stazioni esistenti saranu rinvivite cù u prugettu. In u parcu di a natura è di l'arte chì deve esse creatu cù una lunghezza di 8,5 chilometri, una linea di trasportu publicu ferroviaria serà custruita da IMM per facilità u trasportu. A parte da esse aduprata cum'è u Museu Ferroviariu di Istanbul serà trasferita à TCDD dopu l'arrangiamentu. Hüseyin Sağ, chì hà pigliatu a parolla in nome di u Gruppu CHP durante a discussione di u rapportu in l'Assemblea IMM, hà dichjaratu ch'elli s'opponenu à u trasferimentu di stazioni Sirkeci è Haydarpasa à IMM. Sağ hà dichjaratu ch'ellu ùn hà micca clarificatu se l'edifizii in questione seranu trasferiti à terzi dopu ch'elli sò stati trasferiti à IMM. Esprimendu chì portanu a materia à a ghjudiziaria, disse: "Mentre a stazione storica duveria esse aduprata da TCDD, hè stata trasferita à IMM andendu in daretu. Li darete da İBB à Kültür AŞ è da quì à i vostri propii sustenitori. Ùn importa micca quanti rimproveri facemu o quanti ghjudizii portemu, u risultatu ùn cambierà micca ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*