U Centru Turisticu di Sport Invernali di Yıldız diventerà un mudellu per Konya

cunyaderbent aladag
cunyaderbent aladag

U guvernatore di u distrittu di Konya Derbent, Arif Oltulu, è u so entourage anu visitatu Salih Ayhan, u Sicritariu Generale di l'Amministrazione Pruvinciale Speciale, è hà ricevutu infurmazioni nantu à u Centru Turisticu di Sport Invernali di Yıldız Mountain, chì hè in custruzzione.

Accogliendu i so invitati à a Sala di u Cunsigliu Pruvinciale, u Sicritariu Generale Ayhan, u Manager di Custruzzione di u Prughjettu di u Prughjettu di u Pianu Göksel Yerlikaya, u Manager di u Migliuramentu Urbanu di Ricostruzione Emrullah Toprak, u Manager di i servizii di l'acqua è di i canali Sami Dağ, Buruciye A.Ş. U direttore generale Mustafa Altun hà spiegatu u prucessu di u prugettu, e tappe è u funziunamentu di a muntagna Yıldız à a delegazione di Konya.

U guvernatore di u distrittu di Derbent, Arif Oltulu, u sindaco di Derbent Hamdi Acar, u segretariu generale delegatu di a municipalità metropolitana di Konya, Şenol Aydın, è u rappresentante provinciale di Konya, Zarif Yıldırım, per sparte e so sperienze è a cunniscenza di Yıldız Mountain Ski Center in quantu à u centru di sci da esse custruitu in u distrittu di Derbent di Konya. Dichjarà chì hè ghjuntu à Sivas, Ayhan hà dettu: "Cù sta visita, avemu avutu l'uppurtunità di rinnuvà, ricurdà u passatu, è cercà risposte à a quistione di ciò chì pudemu fà in u futuru. Vogliu ringrazià a nostra delegazione chì hè ghjunta in a nostra cità per cunnosce Sivas, per vede u travagliu fattu in a Montagna Yıldız è per purtà sta cunniscenza à Konya, credendu è cunfidendu a nostra cunniscenza è sperienza. Quandu avemu partitu per sta strada, andemu in parechje cità cum'è Erzurum, Erzincan, Isparta è Kastamonu. Avemu pigliatu a cunniscenza universale quì è pruvatu à applicà à a muntagna Yıldız. Konya face u listessu avà. Se ci hè un bonu centru di sci in Konya, pensu chì l'avemu coronatu urganizendu una corsa di Seljuk Cup in cità Seljuk cum'è Konya, Kayseri, Erzurum, Erzincan è Sivas in u futuru. Semu impegnati à furnisce ogni tipu di sustegnu nantu à a strada ch'elli anu digià pigliatu. Li ringraziu per a so visita ". disse.

U guvernatore di u distrittu di Derbent, Arif Oltulu, hà enfatizatu chì un prughjettu impurtante hè statu realizatu in Sivas è hà dettu: "Sivas hè stata furnita cù una facilità impurtante per agisce in modu prufessiunale in nome di u turismu di sci. Avemu principiatu i primi passi di questu in Konya. Semu quì per prufittà di l'esperienza di u nostru stimatu Sicritariu Generale è di l'Amministrazione Speciale. Anu sparte una bona infurmazione, li ringraziemu. Spergu chì useremu sta informazione per avanzà senza sbaglià ". disse.

U sindaco di Derbent Hamdi Acar, invece, hà dichjaratu chì i travaglii assai boni sò stati fatti nantu à a muntagna Yıldız è hà dettu: "Felicitate l'impiegati di l'Amministrazione Pruvinciale Speciale. Faremu ancu un bonu travagliu per Konya Derbent Aladağlar è beneficeremu di sti sperienze. Race in serviziu ghjoca un rolu impurtante in u sviluppu è u sviluppu di u paese. Avemu fattu guadagnà significativu da sta rivista. Speremu, continueremu a corsa inseme in stu serviziu. Da avà, avemu da scuntrà friquintimenti è scambià infurmazione cù l'altri. Li felicitaraghju per u so travagliu. Spergu chì mostreremu queste opere in Aladağ. hà utilizatu e so dichjarazioni.

Dopu à l'infurmazioni datu à a delegazione, si trasfirìu à a muntagna Yıldız. A delegazione, chì hà fattu viaghji è inspezioni nantu à a muntagna, hà ghjuntu nantu à e instalazioni meccaniche è snowmobile è skied.