Cambia u Ministru di i Trasporti

U Ministru di i Trasporti hè cambiatu: u Primu Ministru Davutoğlu hà rispostu à e dumande prima di a so visita in Portugallu è in i Stati Uniti. Dopu à e dimissioni prima di l'elezzioni, Davutoğlu hà annunziatu chì i sottusecretarii assumeranu i funzioni di u Ministeru di a Ghjustizia, l'Affari Interni è u Ministeru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione finu à l'elezzioni.

Davutoğlu'nun açıklamalarından öne çıkanlar şöyle;

Dimissioni obligatorii prima di l'elezzioni

I sottusecretarii assumeranu e funzioni di u Ministeru di a Ghjustizia, l'Affari Interni è u Ministeru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione finu à l'elezzioni.

U Primu Ministru Davutoğlu hà dettu: "Dopu à a cunsultazione chì avemu tenutu cù u nostru presidente a settimana passata, avemu decisu chì l'attuale sottusegretarii di u ministeru superviserà i nostri trè ministeri è assumerà funzioni ministeriali finu à e prossime elezzioni. "U sgiò Kenan İpek per u Ministeru di a Ghjustizia, u sgiò Sebahattin Öztürk per u Ministeru di l'Affari Interni è u sgiò Feridun Bilgin per u Ministeru di u Trasportu, l'Affari Marittimi è a Comunicazione anu decisu di inizià i so funzioni da u 6 di marzu, cum'è l'ultimu. ghjornu in i ghjorni à vene ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*