26u Terminu di negoziazioni di l'accordu cullettivu iniziate trà TÜHİS è DEMİRYOL-İŞ

A 26a negoziazione di u Accordu cullettivu di travagliu trà TÜHİS è DEMİRYOL-İŞ hà iniziatu: 26e negoziazioni di u 21u Accordu cullettivu di u travagliu trà TÜHİS è DEMİRYOL-İŞ anu iniziatu u 2015 d'aprile XNUMX à a Direzzione Generale TCDD.

"Ci importa chì l'impiigatu ricevenu u premiu per u so travagliu"

Parlendu à l'apertura di e riunioni, chì anu cuminciatu cù a participazione di i funzionari di TCDD, Filiali, Demiryol-İş è TÜHİS, u Direttore Generale di TCDD, Ömer Yıldız, hà dettu: "Avemu ghjuntu à punti boni finu à avà cù Demiryol-İş. "Travagliemu in una istituzione cù una storia arradicata è sapemu chì avemu bisognu di travaglià più duru, ci importa chì l'impiegati sò ricumpinsati per i so sforzi". hà dettu.

Yıldız: "Quandu guardemu à e ferrovie tedesche, francesi è giapponesi, vedemu chì a nostra tecnulugia vene da quì. Avemu ancu pruvà à innuvà è mantene a tecnulugia. "Sapemu chì duvemu agisce cù sta cuscenza è a cuscenza". disse.

"Avemu cura di l'ACCORDI E DEI PROCESSI COLLECTIVE BARGAINING"

U Sicritariu Generale di TÜHİS, Adnan Çiçek, hà dettu: "Avemu cunducendu negoziazioni di accordu cullettivu cù a Direzzione Generale di Ferrovie è Sussidiarie. i prucessi di negoziazione di l'accordu cullettivu; Quessi sò prucessi in quale i partiti si capiscenu è i negatività sò eliminati. Hè per quessa chì ci importa di l'accordi è di i prucessi di negoziazione cullettiva ". disse.

Çiçek: "I ferrovie anu dimustratu a sensibilità necessaria nantu à questi prublemi. Cridemu chì risolvemu i prublemi attraversu u prucessu di sensu cumunu ". disse.

"A FERROVIA hè UNA DI L'ISTITUZIONI PREFERITE CHE SONT IN ATTACCHI IN L'ULTIMI ANNI È SUN FELICI DI TRAVAILU CU QUELLA ISTITUZIONE"

U presidente di Türk-İş è Demiryol-İş Ergün Atalay hà dettu: "L'Unione Ferroviaria hà fattu un cuntrattu cù questa istituzione dapoi u 1952. Avemu cura di l'istituzione, avemu cura di u paese. "Semu una istituzione chì sà chì esistemu cum'è un sindicatu". hà dettu.

Atalay: "Avemu finitu i cuntratti senza sudore finu à avà. Avà vulemu finisce u cuntrattu abbracciandusi. "I Ferrovii sò una di l'istituzioni populari chì sò stati à l'offensiva in l'ultimi anni, cusì sò felice di travaglià cù questa istituzione". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*