3 miliardi d'euros sottu u 3u aeroportu

3 miliardi d'euros sottu u 3u aeroportu: Nihat Özdemir, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di Limak Holding, hà rispostu à e dumande di i membri di a stampa.
U presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di Limak Holding, Nihat Özdemir, hà dichjaratu chì ùn ci hè nisuna deviazione in u calendariu di u 3u aeroportu è chì a prima tappa serà aperta u 29 d'ottobre 2017. A riunione cù i membri di a stampa, Özdemir hà dichjaratu chì l'investimentu previstu per a prima tappa hè di 5.5-6 miliardi d'euros, è hà dettu: "Più di un terzu di questu, quasi a mità di questu, andarà à a migliione di a terra è l'infrastruttura. In altre parolle, u tarrenu andarà à prucessi cum'è canali è riempimenti ", disse.
"PERSONALIZZAZIONI A NON VALUTA"
Esprimendu chì 4.5 miliardi d'euros seranu utilizati cum'è prestitu, Özdemir hà dettu perchè travaglianu cù i banche turchi: "U nostru prucessu di prestitu cù i banche domestiche hà pigliatu 7-8 mesi. Avìa pigliatu più di 1 annu s'ellu era stranieri. Perchè ci vole assai tempu per i stranieri per appruvà.
In quantu à esse brevi, andemu più veloce cù i banche turchi ", disse. Özdemir, chì hè spessu implicatu in a privatizazione di a distribuzione di l'electricità, hà dettu chì l'Amministrazione di Privatizazione hà realizatu travaglii assai riesciuti, è hà dettu: "Dopu à tuttu, quandu si guarda à i soldi dati, anu fattu assai boni soldi. Anu vindutu e facilità chì ùn eranu micca in i privatizzazioni per soldi chì ùn avianu micca. Questu hè bonu per elli, male per noi. "L'anu vindutu à prezzi assai boni", disse. Özdemir hà dettu ancu chì l'interessu straneru in privatizazione era limitatu. Esperemu chì l'investituri stranieri venenu cum'è secondi investitori ", disse.
"Gestiscemu BEDAŞ ESATTAMENTE BEN"
Özdemir hà valutatu i dibattiti nantu à e fatture di l'electricità in quantu à BEDAŞ cum'è seguente: "Ci sò lagnanze di fattura, ma hè definitivamente menu cà in u periodu statale. Per via di a privatizazione, a percepzione di i citadini hà cambiatu, l'aspittà cresce, ma gestionemu assai megliu cà u statu. Ma l'aspettattivi sò troppu altu. Ci hè una certa influenza mediatica. I media dicenu: "Siccomu a Spagna hè stata privatizzata, serà cum'è u Danimarca". Avemu bisognu di tempu ".
"SIAmu INTERVISTA PER MARDAN"
Özdemir hà dettu: "Semu in discussioni per sapè s'ellu serà interessatu à cumprà u Palazzu Mardan in Antalya, chì hè statu demandatu per via di i so debiti. Ùn sò micca sapè quale serà u risultatu, ma ci hè una riunione ", disse. In quantu à i piani energetichi à cortu termine di u gruppu, Özdemir hà dettu: "Investiremu 2015 miliardi di dollari in a generazione di energia elettrica in 1. Ancu s'ellu pare chì ci hè un suministru eccessivu à u mumentu, in u nostru parè, a dumanda aumenterà dopu l'elezzione. Avemu anticipatu chì a dumanda supererà l'offerta in 2017 ", disse.
'A PRODUZIONE AUMENTATA, A TRASMISSIONE STATUA U STESSA, QUESTA hè a ragiunità di l'interruzzione'
Özdemir hà nutatu ciò chì segue nantu à l'interruzione di energia in Turchia a settimana passata: "Tutti duverebbe amparà da stu prucessu. A pruduzzione di l'electricità hà aumentatu, l'investimenti anu aumentatu, ma i canali di trasmissione per purtà ùn anu micca migliuratu à u listessu ritmu. Hè u prublema. U publicu hà bisognu d'investisce, è s'ellu dice à u settore privatu: "Tu duvete fà ancu questi", simu pronti à fà. A nostra centrale elettrica di Hamitabat era u salvatore in l'outtage. Avemu isolatu a nostra centrale elettrica, compru l'electricità da Bulgaria, è rinvivisce u sistema. Dopu l'avemu datu à altre centrali elettriche ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*