Süha Uyar Pudemu purtà millaie di turisti da l'Auropa cù un trenu d'alta velocità

Süha Uyar Pudemu purtà millaie di turisti da l'Europa cù u trenu d'alta velocità: Giurnalistu è Guida Turistica Süha Uyar, chì hà dichjaratu chì e stazioni di treni sò situate in u centru di a cità in tutte e cità maiò di u mondu è deve esse mantenite vivu, disse: "Vulanu turnà a Stazione Sirkeci in un museu. Tuttavia, e stazioni devenu campà. Budapest hè più vicinu à Diyarbakir. Pudemu purtà millaie di visitatori da l'Europa ogni ghjornu cù un investimentu in treni d'alta velocità ".

Parlendu à u simposiu urganizatu cumuna da l'Università di Commerce d'Istanbul è u Skal Istanbul Club, u ghjurnalista è a guida turistica Süha Uyar hà manifestatu e carenze di Istanbul in quantu à u turismu. Uyar hà sottolineatu chì:

"GARS DEVI VIVERE"

"Mentre tutte e stazioni sò in u centru di a cità in u mondu, lancemu tutte e stazioni fora di a cità. Londra, Parigi, Mosca, induve andate, hè cusì. Vulenu trasfurmà a Stazione Sirkeci in un museu. Tuttavia, e stazioni devenu campà. Budapest hè più vicinu à Diyarbakir. Cù un investimentu in treni d'alta velocità, pudemu purtà millaie di visitatori da l'Europa ogni ghjornu.

DURIA ESSERE UN CRUISER MA COME ?

A gestione di u turismu urbanu hè un must, è hè ancu necessariu di furmà i struiti. Quandu andate in un Palazzu Topkapı, vede chì quasi tutte e sezioni sò chjuse. Ùn pudemu micca aduprà funziunale.

Aghju cambiatu u nome di Galataport à Galatazort. Se Galataport hè divisu in barche chjuche in a forma di marina, hè bè, ma si portanu navi cù una grande capacità è mette, induve mette 400-500 autobus? Chì venenu grandi navi, custruemu un portu, ma deve esse custruitu in Marmara, micca u Cornu d'oru o u Bosforu.

"53 TIPI DI ARTIGI VENDUTI À SULTANAHMET"

U viaghju hà "problema" in a so etimologia. U prublema hè, significa paura. Andemu sempre u turistu cun quellu periculu. 53 tippi di merchenzie sò venduti in l'area trà u Palazzu Topkapi è a Moschea Blu. Quandu un autobus turisticu ghjunghje, 5 persone saltanu à una volta. Ùn vole micca turisti, ma unu si mette un libru in sacchetta è l’altru si mette un fiore in capu. Nevicava per 3 ghjorni; U cortile è l'intornu di a Moschea Blu sò diventati una pista di ghiaccio.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*