Kocaeli Metropolitan principia à travaglià per u tram da Bar Street

A Municipalità Metropolitana di Kocaeli cumencia à travaglià per u tram da Bars Street: Dopu l'annunziu di a strada in u prughjettu di u tram, chì a Municipalità Metropolitana di Kocaeli si prepara à implementà, l'inquietudine chì hà iniziatu soprattuttu in a strada Şahabettin Bilgisu andò à a linea. Eri, l'avvisi d'espropriazione cuminciaru à ghjunghje à i pruprietarii di l'edificazioni in a zona chjamata ancu Bar Street. I cummercianti anu dettu : « Venite à a municipalità in 15 ghjorni » !

WE EXHIBIT u vostru EDIFICI
In a notificazione mandata da Kocaeli Metropolitan Municipality Real Estate and Expropriation Department Expropriation Branch Directorate, i pruprietarii di l'imprese sò stati chjamati è hè statu dichjaratu cusì; "In u scopu di u prughjettu di Tramway, hè statu decisu di esproprià 257 sezioni indipendenti, n ° 11, parcella n ° 4, situate in i limiti di u distrittu di Kemalpasa di u distrittu di Izmit, chì avete, cù a decisione di u Metropolitanu di Kocaeli. Cunsigliu municipale datatu 04.03.2015 è numeratu 768. In cunfurmità cù a legislazione pertinente, duvete vene à u Dipartimentu Immubiliare è Espropriazione di a nostra municipalità per negocià cù a cumissioni di cunciliazione in 15 ghjorni da a data di notificazione ".

HOTEL, BAR…
L'edificazioni cù bars congregational in u Bar District intornu à l'Hotel Asia seranu demoliti. Notificazioni sò state mandate à i pruprietarii di edifici cum'è Moody Bar, Barcelona Terrace Bar, Baron Bar, 11 bars è un ristorante alcolu. Ci sò 70 grandi è picculi imprese in a regione Hotel Asia. U tramvia passerà da u puntu induve l'alberghi, i bars, i ristoranti, i tea shops è i chioschi sò predominanti. L'offerta di Tram si ferà u 13 d'aprile.

BARS STREET FILE A LEGAL
I cummercianti di a regione dicenu chì ùn anu micca ricevutu infurmazioni è spiegazioni chjaramente nantu à l'espropriazione. I cummercianti di u rughjonu volenu ancu esse datu un tempu raghjone s'ellu si piglia una decisione d'espropriazione è di sfrattu. I prupietari di bar si dumandanu ancu quali seranu i so diritti investiti, "Avemu passatu migliaia di TL in l'imprese quì. Ùn vulemu micca esse vittime ", dice. I cummercianti di Bars Street faranu una dichjarazione di stampa cù una larga participazione oghje è reagiscenu à sta decisione, è anu ancu annunzià ch'elli inizieranu una lotta legale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*