Scontu di carburante micca riflessu in u trasportu

U scontu di carburante ùn hà micca riflettutu nantu à u trasportu: Quandu i prezzi di u petroliu mundiale sò ghjunti à 115 dollari in u ghjugnu di l'annu passatu, e municipalità chì anu aumentatu i prezzi di u trasportu urbanu ùn anu micca mostratu a listessa reazione quandu i prezzi di u petroliu diminuinu in u periodu intervinte.

I prezzi di i carburanti anu diminuitu da quasi 40 per centu in tuttu u mondu. In Turchia, a tarifa di scontu era 16,2% per u diesel è 14% per a benzina, per via di l'alti tassi imposti da u statu. Cù u scontu, a quantità pagata da u pruprietariu di a vittura, chì hà riempitu u tank di u so veiculu cù carburante diesel, diminuì da 196.6 TL à 169.2 TL. Tuttavia, i citadini à pocu redditu chì ùn anu micca una vittura è usanu trasportu publicu ùn puderanu micca prufittà di stu scontu. Se u scontu in i prezzi di u diesel era riflessu in i prezzi cum'è u cunsumadore merita, a tarifa di metrobus in Istanbul seria 3.25 TL, micca 2.70 TL. Un citatinu chì viaghja à u travagliu cù u trasportu publicu ogni ghjornu hà da pagà 21 TL menu di viaghju per mese. In Ankara, Ankaray è i tariffi di metro diminuiranu da 2 TL à 1.65 TL, è u costu mensile di u citadinu diminuirà di 19.5 TL.

U maestru in pensione Nazmi Korkmaz: Pagu quasi 200 lire per i Metrobuses. Questu currisponde à circa 11, 12 per centu di u mo salariu. Aghju dui figlioli chì vanu à l'università, è quandu e so spese sò aghjuntu, ùn avemu micca soldi per cumprà l'alimentu.

L'operatore Hüseyin Turan: Aghju un salariu di mille lire. Dopu à i soldi chì spende in u trasportu, aghju 700 lire. Ùn sapia micca s'ellu aiutava a mo famiglia cù questi soldi o per risponde à i mo bisogni cum'è un adulescente. I prezzi di i biglietti anu da esse ridotti da 3,25 à 1,75 TL. Perchè ùn hè micca pussibule per una persona chì travaglia cù u salariu minimu per pagà sta quantità. Cemil Gül: Per una persona chì guadagna un salariu di 940-950 lire, i biglietti di metrobus sò un pesu pesante. In my opinion, u prezzu di 3,25 per u metrobus ùn hè micca un prezzu accettabile. Questi prezzi sò cum'è un colpu à i citadini. Ci hè un bisognu urgente di calà i prezzi. Si deve esse trà 1.5-2 lire

Şebnem Şimşek: Aghju utilizatu metrobus 6 ghjorni à settimana è spende 250 lire di u mo salariu minimu in autobus. Ùn sò micca capaci di pagà l'affittu di a casa è e spese di i mo figlioli. A mo moglia ùn hè micca travagliatu è aghju da sustene una populazione di 4 cù u mo salariu. Ùn hè micca abbastanza, pagu i soldi di u metrobus. I prezzi di i biglietti duveranu esse dimezzati.

Merve Yılmaz : Ogni ghjornu vanu da Beykoz à Sefaköy per u travagliu. Aghju cambiatu almenu 3 veiculi à ghjornu. A mo tarifa di viaghju di ogni ghjornu supera 15 lire. Per micca di parlà di a folla è di l'inconvenienti. A maiò parte di u tempu ùn pudemu mancu mette nantu à a folla.

Kaan Akın: Vogliu à Rami da Avcılar. Prima aghju utilizatu u metrobus, dopu u minibus. U mo costu di trasportu ogni ghjornu hè vicinu à 10 lire. U mo redditu mensuale hè 200 lire, in questu modu, aghju lasciatu più di un quintu di questu nantu à a strada.

Turhan Çakar, presidente di l'Associazione per i Diritti di u Consumatore: A maiò parte di e persone in Istanbul sò poveri in trasportu. A parte di u trasportu in l'ingudu mensuale deve esse ridutta sottu à 10 per centu. Se un zitellu di una famiglia di quattru persone chì vivenu cù u salariu minimu usa u trasportu per andà à a scola, è a signora di a casa esce in ocasioni, a spesa mensuale di trasportu currisponde à quasi 26-27 per centu di l'ingudu. Questa ùn hè micca una pulitica di trasportu in linea cù i diritti di i cunsumatori. Ùn hè micca adattatu per una cumpusizioni cumuna sucialistu è socialdemucratica. Ci hè una pulitica di trasportu assai caru è ùn hè micca pussibule di accettà. Tramindui l'associazioni è l'altri partiti interessate ponu presentà una querela in questu sensu.

Hè ancu più caru chè una vittura.
I tariffi di trasportu publicu urbanu, chì anu aumentatu per via di l'aumentu di i prezzi di u petroliu, sò diventati più caru ch'è di guidà una vittura, postu chì u scontu in i prezzi di carburante ùn era micca riflessu in i prezzi di i biglietti. Cù u scontu di diesel, u cunsumu di carburante per chilometru di una vittura di classe media hè diminuitu à 26 centesimi, mentre chì hè 50 chilometri per ghjornu. U costu di carburante di una famiglia di 4 chì facenu una strada hè stata determinata cum'è 13 TL. Se a stessa famiglia face u viaghju in metrobus o altri veiculi di trasportu publicu, paganu 26 TL.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*