Kocaoğlu cummenta nantu à i tramvii chì intrinu in u manifestu elettorale di u Partitu AK

Kocaoğlu cummenta nantu à i tramvii inclusi in u manifestu elettorale di u Partitu AK: u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir Aziz Kocaoğlu, Konak è Konak, chì hè l'investimentu di a municipalità. Karşıyaka Hà fattu un cumentu interessante è umoristicu nantu à i tramvii inclusi in u manifestu elettorale di u Partitu AK.

Kocaoğlu hà dichjaratu chì u primu ministru Ahmet Davutoğlu puderia avè pensatu à finanzià u tram perchè pensava chì ùn anu fattu nunda à İzmir è hà dettu: "Forse u tramvia mandarà i soldi, chì hè u prezzu di offerta".

Trà e critiche di u Partitu AK in i negoziati di attività di u 2014 di a Municipalità Metropolitana eranu Konak è Karşıyaka U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, Aziz Kocaoğlu, chì hà rispostu à e critiche chì i prughjetti di u tram ùn anu micca fattu progressu in 2014, hà dichjaratu chì Konak è Karşıyaka Parlava per a prima volta di a prumessa chì i tramvii seranu custruiti. Dichjarà chì u prublema di u tram hè diventatu stranu, Kocaoğlu hà dettu: "Avemu andatu à l'offerta è consegnatu u locu à a cumpagnia. I travagli sò cuminciati. Una settimana dopu, u sabbatu, a cunnessione ferroviaria serà realizata. Presumibilmente, u nostru Primu Ministru Ahmet Davutoğlu hà dettu: "Ùn facemu nunda à questu İzmir. Ùn sò micca sapè s'ellu hà dettu: "Avemu da finanzià u tram?" Ùn avemu micca intesu nutizie. Forse ci mandarà i soldi, chì hè u prezzu di l'offerta di tram. Seremu piacè. Una altra pussibilità hè chì per via di u prucessu di permessu di tram, chì hà pigliatu finu à 3 anni, i burocrati pensanu à Konak è Karşıyaka i trams sò stati situati. Puderanu avè scrittu chì ci eranu tali prughjetti. Ma mi piacerebbe chì a prima pussibilità ùn sia micca vera ", disse.

Aziz Kocaoğlu hà dettu chì İZBAN hè statu fattu inseme da a Municipalità Metropolitana di İzmir è TCDD, ma vulia annunzià à u publicu chì una tale situazione ùn era micca ligata à u tram. Dichjarà chì a situazione riguardanti i tram in a Dichjarazione Elettorale di u Partitu Ak pò esse stata causata da un errore materiale durante a scrittura, Kocaoğlu hà nutatu chì ùn era micca assai impurtante per questu mutivu.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, Aziz Kocaoğlu, hà dettu chì a custruzzione di Fuarizmir hè stata finita in 2 anni. Espristendu chì li piacia u locu di a fiera in u 2005, ci hà pigliatu solu 5 anni per esproprià, Kocaoğlu hà dettu: "Ùn ci hè nunda di parlà di l'abitudini di l'antica Turchia è di a nova Turchia quì. A custruzzione hè stata finita à tempu. Ci sò custruzzioni infiniti in altre istituzioni per anni. Ci sò cose chì sò gangrenous. Per alcuni, regulazione legale, risorse ponu esse richieste. A fiera ùn hè ancu stata consegnata. U cuntrattu travaglia in l'internu ", disse. Kocaoğlu hà dettu chì ùn ci hè micca risicu in u metro, chì e dichjarazioni di un burocrate chì hà parlatu contru à a casa duv'ellu hà manghjatu u so pane dopu a ritirata à l'età di 65 anni è chì si n'andò à a stampa ùn avianu micca credibilità.

Rispondendu à e dumande se İZBAN vene in Bergama o micca, Kocaoğlu hà annunziatu chì u Cunsigliu di Pianificazione hà appruvatu a linea di 32 chilometri di a cunnessione ferroviaria Aliağa Çandarlı, ma ùn hà micca appruvatu i 25 chilometri finu à Bergama. Kocaoğlu hà dettu: "İZBAN ùn vene micca in Bergama. Ma deve vene. I travaglii di a linea Selcuk sò cuminciati. Deve unisce. Passemu l'azzione inseme. Forse nimu a viderà à a vigilia di l'elezzione, ma pudemu fà un grande sforzu dopu l'elezzione. Or, pensu chì ci vole à piglià a parolla di i ministri è diputati chì venenu per a propaganda elettorale in e piazze elettorali. In particulare, i membri di i cunsiglieri è i deputati di u gruppu di u partitu di u guvernu anu u duvere di fà ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*