Alican Border Bridge ùn hè micca usatu per 27 anni

Alican Border Bridge ùn hè micca usatu dapoi 27 anni: Alican Border Bridge, chì hè unu di i dui punti di attraversu trà Turchia è Armenia è hè statu custruitu da l'Imperu Ottumanu per scopi militari in l'anni 1890, hè statu ricustruitu dopu l'aiutu mandatu da Turchia. per via di u terrimotu accadutu in Armenia in u 1988. micca usatu.
Alican Border Bridge, unu di i dui punti di traversu trà Turchia è Armenia, ùn hè micca usatu dapoi 27 anni.
Sicondu l'infurmazioni cumpilati da u currispundente AA, u ponte, chì hè statu cuminciatu à esse custruitu per scopi militari in l'ultimi anni di l'Imperu Ottumanu è hè statu finitu in u 1890, si trova trà u distrittu Karakoyunlu di Iğdır è a cità di Margara in Armenia. .
U ponte, chì ùn pudia esse usatu per via di e relazioni trà l'Armenia è a Turchia, chì era una repubblica affilata à l'Unioni Suviètica dapoi u tempu ch'ella hè stata custruita, hà patitu assai danni soprattuttu durante a Prima Guerra Munniali.
U ponte, chì fù riparatu in u 1946 per via di a fine di a guerra è essendu nantu à a linea di cunfini, hè stata aduprata cum'è centru di basa, postu chì era d'impurtanza militare critica, ma ùn era micca apertu à i traversi.
U ponte, chì hè statu apertu da a decisione di u Cunsigliu di i Ministri dopu à u terrimotu chì hè accadutu in a regione Spitak d'Armenia in u 1988 è hà causatu a morte di millaie di persone, hè stata aduprata solu per a consegna di materiali d'aiutu mandati da Turchia à Armenia. .
Da questa data, i rilazioni trà i dui paesi eranu previsti per migliurà, è u destinu di u ponte cambiò subitu dopu chì l'Armenia hà dichjaratu a so indipendenza è implementatu novi pulitiche. L'occupazione di u Karabakh da l'Armenia in u 1993 è a so pulitica d'occupazione annantu à l'Azerbaijan hà fattu chì u ponte sia completamente chjusu da Turchia.
– Suldati da i dui lati di u ponte
U ponte, chì si dice chì hà pigliatu u so nome da i suldati chjamati "Ali" è "Can" per via di u so successu contr'à e forze russe in a regione durante a Prima Guerra Munniali, hè di grande impurtanza per i dui paesi.
Per quessa, i suldati di i dui lati di u ponte sò in guardia per 24 ore. U travagliu in a stazione di polizia situata in u latu turcu di u ponte, i "Border Eagles" fighjanu u ponte ghjornu è notte è monitoranu l'attività intornu à u ponte cù càmera termale momentu per mumentu.
Nantu à u latu armenu di u ponte, l'edificazioni inattivi attiranu l'attenzione. Hè vistu chì l'edifiziu, chì hè statu stabilitu per u sdoganamentu ghjustu accantu à u ponte, hè in via di decadenza è i travaglii di custruzzione di un altru edifiziu, chì hè statu cuminciatu per u listessu scopu, sò stati lasciati senza finitu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*