A furia di u metro di u populu in Ankara

A rabbia di a ghjente annantu à u metro in Ankara: A sofferenza di trasportu di i citadini in Ankara ùn finisce mai. Ieri, quandu u metro ùn hè micca ghjuntu à a stazione di metro di Batıkent per un bellu pezzu, ci era una folla di persone. I citadini chì provanu à andà à u travagliu anu reagitu à a municipalità.

U metro Kızılay-Çayyolu, chì a Municipalità Metropolitana di Ankara ùn pudia finisce per anni, hè stata finita da u Ministeru di i Trasporti prima di l'elezzioni lucali in 2014. E stazioni cù l'acqua goccia da i so tetti durante i mesi d'invernu è i treni chì anu da aspittà constantemente per via di prublemi di signalizazione sò diventati infurianti per u publicu. Ieri matina, u trenu chì andava à Kızılay in a stazione di Batıkent ùn hè micca ghjuntu à a stazione per un bellu pezzu per via di a mancanza di elettricità. I citadini chì anu dettu ch'elli avianu da andà à u travagliu anu reagitu à a Municipalità Metropolitana è u Ministeru di i Trasporti.

E persone chì anu reagitu à a situazione à volte si discutevanu l'una cù l'altru. Ci era quelli chì s'opponevanu à quelli chì tenenu u sindaco metropolitanu Melih Gökçek rispunsevuli di a situazione. Parechje persone anu reagitu à u citadinu chì hà dettu: "Perchè fate un tali fuss, such disruptions ponu accade?"

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*