Demoliscerà Akçaray Bar Street

Demoliscerà Akçaray Bar Street: L'opere di u Prughjettu Tmarvay chjamatu "Akçaray", chì hè trà e prumesse elettorali di a Municipalità Metropolitana di KOCAELİ prima di l'elezzioni lucali di u 30 di marzu è previste per esse realizate per alleviare u trasportu urbanu, hè diventata attiva. di novu.

Una notificazione hè stata mandata à i pruprietarii di l'imprese in i punti induve hè statu dichjaratu chì a linea di tramvia passava è ch'ella seria demolita.
Yusuf Ziya Tom, presidente di l'Associazione di Investitori di Kocaeli Entertainment Places, hà dettu ch'elli eranu sconvolti da e notificazioni mandate malgradu e so dichjarazioni precedenti riguardanti l'area chjamata "Bars Street", induve i posti di travagliu sò stati dichjarati demoliti.
"AVVISU SHOCK À I PROPRIETARI DI BAR E MERCATI"
U prughjettu di u tram, u prototipu di u quale hè statu messu in piazza Anıtpark prima di l'elezzioni di u 30 di marzu da a Municipalità Metropolitana di Kocaeli è scurdatu dopu à l'elezzioni, hè stata rianimata dopu à e critiche chì venenu una dopu à l'altru. In u scopu di u prugettu, u percorsu di u quale hè statu determinatu pocu fà è pianificatu di trasportà passageri à a fine di u 2016, l'Uffiziu di l'Espropriazione di u Dipartimentu di Espropriazione di u Dipartimentu di Immobiliari è Espropriazione di a Municipalità Metropolitana di Kocaeli, principalmente l'operatori in Bars Soğaı, in u scopu di l'espropriazione da esse fatta longu à a linea. Hà avvisatu i pruprietarii di l'edificiu è altri cummercianti.
"SIAmu LATU DI U PROGETTU CHE VANTAGGIA A CITTA'"
Dopu à questi sviluppi, i membri di l'Associazione Investitori di Kocaeli Entertainment Places (KEYDER) si sò riuniti à Space Bar è anu fattu una dichjarazione. U presidente di KEYDER, Yusuf Ziya Tom, hà dettu chì i danni à i cummercianti in u scopu di u sistema ferroviariu sò stati ignorati da a municipalità metropolitana di Kocaeli. Yusuf Ziya Tom hà dettu chì susteneranu di tuttu u core ogni tipu di prughjetti chì beneficaranu a cità.
"Prima di tuttu, vulemu dichjarà chì sustenemu di tuttu u core ogni tipu di prughjetti chì beneficaranu a nostra cità è i nostri concittadini è rendenu sta cità più bella è vivibile. Mentre u scopu primariu è l'approcciu in questu sensu deve esse a suluzione di i prublemi ligati à a consegna è a trasferimentu di i diritti di l'imprese licenziate, si vede chì a nostra municipalità prova di purtà u prublema à un fait accompli, è i danni. chì stu approcciu pruvucarà à i cummercianti quì sò ignorati.
Dichjarà ch'elli anu datu diverse prumesse in u scopu di e so riunioni cù a municipalità è chì era surprised da e notificazioni mandate, Yusuf Ziya Tom hà cuntinuatu cusì:
"Sapemu tutti l'attitudine è a perspettiva di a nostra cumuna versu i cummercianti di Bar Street. Avemu pruvatu à spiegà i nostri prublemi nantu à questi prublemi attraversu voi. Avemu avutu riunioni cù a nostra municipalità nantu à i prughjetti chì saranu creati per u trasportu di a strada di i bars è avemu avutu a prumessa chì u prughjettu di u tramvia serà purtatu à l'agenda dopu chì sti prublemi sò risolti. Avà, avemu avutu a sorpresa di e notificazioni mandate. A cunniscenza di a municipalità duveria significà di serve à u populu sanu senza include alcuna attitudine pulitica è di realizà attività per u benefiziu di u populu senza pruvucà vittime. Hè chjaru chì e decisioni pigliate è e notificazioni trasmesse sò luntanu da questu approcciu.
"PER MANTENERE E PROMESSE"
Dichjarà chì Barlar Street hè una parte impurtante di Izmit, Tom hà dettu chì si sò riuniti per reiterà e reazzioni è e richieste di mantene e prumesse fatte, aghjustendu chì "Seremu un partitu di ogni tipu di travagliu da fà per a prutezzione, u sviluppu è migliuramentu di Bars Street, è ogni attitudine per distrughjini. "Prendemu à u publicu chì cercheremu i nostri diritti in u quadru di a lege contr'à l'attività è l'attività".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*