Beylikdüzü metrobus doping

Beylikdüzü metrobus doping: Metro è metrobus, chì furnisce una grande comodità in u trasportu publicu, aumentanu ancu u valore di e regioni in cui vanu. Una di sti rigioni hè Beylikdüzü. U presidente di u Gruppu Akkuş, Abdülkadir Akkuş, hà dettu chì i prezzi di u metru quadru sò digià aumentati à 3-4 mila.

U metrobus è a linea di metro, chì u guvernu furnisce da un capu à l'altru per facilità u trasportu publicu, aumenta ancu u valore di e regioni chì visita. Unu di elli hè Beylikdüzü. U metrobus allargatu da u Latu Anatolicu à Beylikdüzü è a linea di metro da Incirli à TÜYAP anu digià aumentatu i prezzi di u metru quadru in u distrittu da 3-4 mila lire. L'imprese di custruzzione prufittanu ancu di questu interessu cù i so investimenti. Unu di questi investitori hè Akkuş Group. U presidente di u Gruppu Akkuş, Abdülkadir Akkuş, hà annunziatu ch'elli principianu u so novu prughjettu di case 48, in più di e case 26 è 200 ch'elli avianu custruitu prima in Beylikdüzü, è avè custruitu un totale di 100 case cù un investimentu tutale di 274 milioni di lire per i trè prughjetti.
L'AFFETTI IN 1 + 1 sò MILLA TL
Dichjarà chì ci hè statu un aumentu di u valore di circa 40 per centu in a regione in l'ultimu annu, Abdülkadir Akkuş hà ancu datu infurmazioni nantu à l'immubiliare in affittu è vendita. Akkuş hà dettu: "Diciamu, mentre chì una casa di 150 metri quadrati era un prezzu trà 420-450 mila lire, avà i prezzi sò à 550, 600 è 650 mila lire. Questu varieghja da a bona vuluntà di a casa à a facciata nordu è sud. L'affitti sò ancu aumentati, l'appartamenti 1 + 1 costanu menu di mille lire. 2 + 1 appartamenti trovanu attualmente cumpratori à 300-400 lire ". Ellu disse chì anu cumpletu u prughjettu Alya Residence 48, custituitu da 8 appartamenti è 1 buttreghi in u distrittu, è avà principiaranu u secondu è u terzu prughjettu è investiranu un totale di 100 milioni di lire.
A caduta di i tassi d'interessu hà resuscitatu a dumanda
Abdülkadir Akkuş hà dettu chì a diminuzione graduale di u tassu d'interessu da u 10 per centu à u 7.50 per centu da u Bancu Centrale hà risuscitatu a dumanda è chì ci era un aumentu di u numeru di cumpratori di casa chì venenu à l'uffizii di vendita. Akkuş hà continuatu cusì: "Secunnu a dumanda chì vedemu da i nostri clienti, i tassi d'interessu ùn deve micca più di 0.80 per centu. Diventa un prublema quandu sopra à 0.90. "Quandu qualchissia passa, a vendita ferma".

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*