Espropriazione urgente per a stazione di Wheat Market YHT

Espropriazione urgente per a stazione Buğday Pazarı YHT: Alcune proprietà immubiliarii saranu espropriate urgentemente in u scopu di u prughjettu di a Stazione Ferroviaria d'Alta Velocità di Konya, chì hè diventatu una storia di serpente.

Hè statu amparatu chì u prucessu di espropriazione di a Stazione di Trenu d'Alta Velocità (YHT), chì serà custruita in l'area di u Mercatu di u Vechju Granu l'annu passatu, hè stata cumpletata è i tariffi di espropriazione sò stati depositati in i conti di i pruprietarii di a terra è di l'imprese. Mentre a Stazione di Trenu d'Alta Velocità (YHT), chì serà custruita in l'area di u Mercatu di u Vechju Granu, si distingue cum'è un prughjettu impurtante di Konya, i cummercianti ùn vulianu micca chì l'area di u mercatu diventerà storia cù stu prughjettu. In fatti, 7 cummircianti anu purtatu un prucessu contru à u Cunsigliu di Statu per quessa. U Cunsigliu di Statu hà ancu decisu di rializà u secondu Prughjettu di a Stazione YHT per esse custruitu in u Mercatu di Granu Vechju è di piantà l'espropriazioni. Stu periodu d'incertezza chì emergeva hà lasciatu u locu à a storia di u serpente. E decisioni d'espropriazione urgente publicate ieri in Remi Gazete mettenu fine à sta situazione.

PUBBLICATA IN GAZZETTA UFFICIALE

Sicondu e decisioni in a Gazzetta Ufficiale, in u scopu di u "Progettu di Stazione Ferroviaria d'Alta Velocità di Konya" inclusa in u Programma d'investimentu 2015, e pruprietà immubiliarii chì sò specificate u locu, i numeri di l'isula è di i pacchi è a pruprietà nantu à elli. serà espropriatu urgentemente da a Direzzione Generale di u TCDD. In a lista di pacchi chì copre l'area di a stazione YHT di u Mercatu di Granu di Konya, un totale di 198 pacchi, cumprese u Distrittu Işık è u Distrittu Musalla Bağları, saranu espropriati urgentemente.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*