A linea di tram Bursa T3 si estenderà à i siti

A linea di tramvia Bursa T3 serà allargata à i siti: u sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Recep Altepe, hà dichjaratu chì e novi strutture in Uludağ, a regione eco-turistica di Uluabat è a strada circundante meridionale sò bluccate da Ankara, è hà dettu: "Vulemu autorità, micca soldi. Bona furtuna per Bursa, u nostru Ministru di a Salute. Supereremu l'ostaculi in Ankara cun ellu ".

NEW BULVAR RELIEVE U TRAFFIC

Dichjarà chì cum'è una cità metropolitana, anu attribuitu un grande budgetu per l'espropriazioni per apre novi strade, u sindaco Altepe hà dettu: "Çelebi Mehmet Boulevard serà una alternativa à a strada İzmir. Ogni ghjornu demolite un edifiziu. Avemu espropriatu 420 edifici. Un primu in Turchia. A sezione Küçükbalıklı Altınova hà coperto una grande distanza. Cù a cunnessione Sırameşeler, Çelebi Mehmet Boulevard serà cunnessu à Yunuseli è da quì à Mudanya Road è Ata Boulevard. Hà 3 outputs separati. Si stende da Yunuseli à l'est di a cità à Yavuzselim. Da quì, anderà finu à Gürsu ", disse.

U TRAMWAY SI ESTENDA SUI SITI, A LINEA TERMINAL CUMINARÀ QUANDU E CROCI SERA FINITE

Spieghendu chì si estenderanu u metro in Görükle cum'è prumessu, è chì a linea T3 in a regione Cumhuriyet Caddesi Davutkadı si estenderà à Siteler, u presidente Altepe hà dettu: "A linea T2 trà u terminal Kent Meydani hè stata ancu prughjettata. Cuminciaremu u prugettu cù a fine di e custruzzioni di intersezzione. Implementaremu ancu e linee T7 è T8 in Nilüfer. Offrendu novi carri lucali per 622 milioni di lire invece di 320 milioni, avemu salvatu u 50 per centu. Garbage Junction, e custruzzioni di Buttim Junction cuntinueghjanu à piena velocità. Sarà ancu custruitu una fiera è una traversata ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*