U trenu anderà à l'aeroportu di Bursa Yenişehir

U trenu anderà à l'aeroportu di Bursa Yenişehir: u sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Recep Altepe, hà dichjaratu chì ci sò novi strutture in Uludağ, Uluabat hè una zona di ecoturismu è a strada circundante meridionale hè bluccata da Ankara, è hà dettu: "Vulemu autorità, micca soldi. . Hè una grande opportunità per u nostru Ministru di Salute, Bursa. "Superemu l'ostaculi in Ankara cun ellu", disse.

Dopu chì a linea di funivia più longa di u mondu nantu à un unicu cable hè stata custruita in Uludağ, novi linee di funivia seranu custruite in Bursa per alleviare u trafficu urbanu. I prughjetti di telecabina da Zafer Square à Teferrüç, da Kültürpark à Pınarbaşı, Kuştepe è Yiğitali sò stati implementati.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Recep Altepe, hà datu a bona nutizia di e novi linee di funivia in a cunferenza di stampa di u 6u annu. Spieghendu chì e linee Zafer Square, Gökdere, Setbaşı è Teferrüç sò state appruvate da u ministeru è cumincianu a custruzzione, u sindaco Altepe hà dettu: "Avà damu a bona nova di una nova linea, chì ghjunghjerà à 10 chilometri. Custruiremu una linea di funivia da Kültürpark à l'Hospital Statale-Yıldıztepe è da quì à Pınarbaşı è Alacahırka. Alacahirka serà u centru. Da quì a linea si sparterà in dui. Un bracciu và à Kuştepe è l'altru à Yiğitali. L'ospiti chì stanu in a regione di Tabakhaneler, chì venenu à Bursa per u turismu di salute termale, visitanu e falde di Uludağ in funivia. Viderà ancu novi posti ", disse.

NEW BULVAR RELIEVE U TRAFFIC

Dichjarà chì cum'è una cità metropolitana, anu attribuitu un grande budgetu per l'espropriazioni per apre novi strade, u sindaco Altepe hà dettu: "Çelebi Mehmet Boulevard serà una alternativa à a strada İzmir. Ogni ghjornu demolite un edifiziu. Avemu espropriatu 420 edifici. Un primu in Turchia. A sezione Küçükbalıklı Altınova hà coperto una grande distanza. Cù a cunnessione Sırameşeler, Çelebi Mehmet Boulevard serà cunnessu à Yunuseli è da quì à Mudanya Road è Ata Boulevard. Hà 3 outputs separati. Si stende da Yunuseli à l'est di a cità à Yavuzselim. Da quì, anderà finu à Gürsu ", disse.

U TRAMWAY SI ESTENDA SUI SITI, A LINEA TERMINAL CUMINARÀ QUANDU E CROCI SERA FINITE

Spieghendu chì si estenderanu u metro in Görükle cum'è prumessu, è chì a linea T3 in a regione Cumhuriyet Caddesi Davutkadı si estenderà à Siteler, u presidente Altepe hà dettu: "A linea T2 trà u terminal Kent Meydani hè stata ancu prughjettata. Cuminciaremu u prugettu cù a fine di e custruzzioni di intersezzione. Implementaremu ancu e linee T7 è T8 in Nilüfer. Offrendu novi carri lucali per 622 milioni di lire invece di 320 milioni, avemu salvatu u 50 per centu. Garbage Junction, e custruzzioni di Buttim Junction cuntinueghjanu à piena velocità. Sarà ancu custruitu una fiera è una traversata ", disse.

YUNUSELI APERTURA, SERÀ UN TRENU PER L'AEROPORTU YENISEHIR.

Recep Altepe hà datu a bona nova à a ghjente di Bursa chì l'aeroportu di Yunuseli serà apertu. Altepe hà dettu: "Da avà, l'aviò parteranu da u centru di Bursa. L'approvazione hè stata ricevuta da u ministeru in quantu à l'aeroportu di Yunuseli. L'aviò, chì ponu trasportà passageri finu à 20 persone, purtaranu passageri in tutta a Turchia. E cumpagnie di l'aeroportu sò state stabilite. Tuttu hè prontu. Almenu 50 aerei parteranu da l'aeroportu di Yunuseli ogni ghjornu. Yunuseli aghjunghjera valore à Bursa. Se Bursa diventerà una cità mundiale, serà cun queste. L'aeroportu di Yunuseli hè in u core di a cità. Purtà i passageri in ogni locu. "Sperendu, avemu u scopu di avè centinaie di aerei chì decollanu ogni ghjornu", disse. U sindaco Altepe hà dichjaratu chì furniscenu ogni tipu di supportu per i voli da Yenişehir è chì e riservazioni sò piene, è hà ancu nutatu chì pudete ghjunghje à l'aeroportu di Yenişehir da Bursa in trenu.

Spieghendu chì ùn puderanu micca superà a cunfusione di l'autorità in Uludağ, u sindaco Altepe hà dettu: "Vulemu custruì strutture ogni ghjornu, impianti sportivi, un centru di cungressu è un parcheghju. Adupranu u muru di l'installazione sportiva cum'è una scusa. L'alberghi ùn anu micca muri ? Forse ancu l'acqua termale emergerà in Uludağ. S'elli ci davanu l'autorità, pudemu ancu tene l'Olimpiadi invernali in Uludağ. Avemu custruitu u funiculu, era male ? Ùn avemu micca pagatu per u telefuninu, a capacità hà aumentatu 12 volte. Hà cuntribuitu à l'ecunumia di Bursa. Hà purtatu 4 mila passageri in 450 mesi. Avemu un affittu. Sarà u nostru in 25 anni. U Ministeru di a Cultura è u Turismu è a Direzzione Generale di Fundazioni anu datu l'autorità nantu à u munimentu storicu. Tutti i munumenti storichi di Bursa si sò rialzati. Bursa hè intrutu in a lista di u patrimoniu UNESCO. Avà travagliemu per assicurà chì tutti i distretti di Bursa sò inclusi in a lista di u patrimoniu UNESCO. A stessa situazione esiste in u Prughjettu Uluabat. Vulemu dà à u Lavu Uluabat un aspettu completamente diversu è cunnetta cù u Mari di Marmara. Chì i velieri è i battelli venenu à parcheghju quì. Toutefois, le ministère des Forêts et de l'eau s'oppose à cela. Vulemu custruisce a strada di u circondu miridiunali. Preparamu u prugettu è u mandemu à Ankara. L'appruvazioni cumpleta serà datu. "Qualchissia dice ferma". In fatti, stu prughjettu facilità u trafficu. Dissegnerà ancu cunfini à a furesta. Ùn vulemu soldi. "Vulemu l'autorità. "Ùn ci hè micca un altru cumuni chì dice" hè bè se ùn paghe micca soldi ", disse.

"Semu a cità metropolitana cù u megliu budget"

U sindaco Altepe hà nutatu chì a municipalità metropolitana di Bursa avia un bilanciu di 2.7 miliardi di lire, cumpresi Buski è Burulaş, è u 96 per centu hè statu realizatu l'annu passatu, è hà enfatizatu chì anu avutu u megliu tassu cù u 1,67 per centu di u budgetu tutale, cù 70 miliardi di prestiti. è u debitu. Spieghendu chì anu pussutu uttene ogni tipu di permessi da Ankara in quantu à u budgetu, u sindaco Altepe hà dettu: "Investimu 410 milioni di lire in i mari, i corsi è i laghi solu in quantu à l'ambiente. A nostra spesa di persunale hè solu 10 per centu di u budgetu. "Ùn avemu micca prublemi finanziarii", disse.

TUTTE L'Opere d'Arte Storiche sò state sguassate

Ricordendu ch'elli anu restauratu quasi tutti i monumenti storichi in 6 anni, u sindaco Altepe hà dettu: "U prughjettu di i Muri hè ghjuntu à a fine. Scaglieremu u Palazzu Bey. A casa Ordu serà spustata. Custruiremu a nova casa di l'armata. Çandarlı İbrahimpaşa Bath, Mudanya Hasanpaşa Cultural Center, Reyhanpaşa Bath, Tahiraağa Bath, Keles Yakup Pasha Bath, Eskişehir Inn sò per esse cumpletu. İnegöl Beylik Inn hè stata messa in offerta. A casa Gemlik Yalı hè stata aperta. Avemu pigliatu u cuntrollu di a Casa di l'Armistiziu di Mudanya. U museu Mint hè statu apertu. U Centru Culturale Barakfakih hè cumpletu. Beyazıtpaşa Madrasa hè in costruzione. Hançerli Madrasa hà iniziatu. U teatru rumanu di Iznik hà iniziatu. A restaurazione hè cuminciata, in particulare in Iznik è Trilye. I mura di Iznik vanu à a vita cù a Municipalità Metropolitana. A Moschea Davutpaşa hè stata custruita. Avemu restauratu parechje moschee. Avemu finitu u Grand Bazaar, u Bazaar di i Bridal Shops hè ancu in vita. L'offerta di Gemlik Balıkpazarı hè stata fatta. Avemu restauratu 12 cimiteri di martiri separati. U martiriu di Pınarbaşı hè statu rinnuvatu. U martiriu di Kireçtepe in Çanakkale era u megliu esempiu di lealtà à i nostri martiri. 93 tombe storiche è cimiteri sò stati rielaborati. "Avemu publicatu ancu 270 libri nantu à u patrimoniu culturale immateriale", disse.

Dichjarà chì Timsah Arena serà unu di i stadii più belli in Turchia è chì serà prontu à tempu per a nova stagione, u sindaco Altepe hà dettu: "Demolite u vechju stadiu è u trasfurmemu in una piazza. Pudemu aghjunghje una nota di pianu quì nantu à ùn custruisce micca un centru cummerciale. Bursa hà bisognu di una sfida. Ùn avemu mancu un locu per fà una manifestazione. Se stu locu hè custruitu, ci saranu sei parcheggi. E linee di metro è tram ùn saranu micca affettate. Atatürk Stadium ùn hè micca storicu. Hè differente da u primu. Ùn ci hè micca infurmazione chjara nantu à s'ellu hè resistente à u terrimotu o micca. Hè bisognu à esse demolitu. "Quandu u novu stadiu principia à travaglià, avemu da principià ancu a custruzzione di a nova piazza", disse.

U sindaco Altepe hà dichjaratu chì a risturazione di Eskişehir Inn in Cumhuriyet Street hè stata finita è serà aperta cum'è un hotel boutique in maghju, è hà dettu: "Ci saranu novi hotel boutique in e regioni di Kayhan è Reyhan. Vulemu chì stu locu sia animatu 24 ore à ghjornu. Ancu certi imprenditori venenu à noi per a risturazione di e so case storichi in Kayhan. "Supporteremu a regione per diventà una regione turistica", disse.

U sindaco Altepe hà datu a seguente risposta à una quistione nantu à a nova industria urganizata: "L'industria serà mossa. I zoni residenziali è cummerciale deve esse sviluppati. Ùn diventemu micca una cunea davanti à a cità. Nimu ama Bursa più chè mè. Travagliemu ghjornu è notte. Tutte e fabbriche anu da esse spustate fora di a cità. Ci sò fabbriche in ogni paese in Auropa. Semu pronti à cuntribuisce à a crescita, u sviluppu è a produzzione à altu valore aghjuntu di sta cità. Nimu ùn hà u dirittu di contamina l'ambiente. L'investimenti chì avemu fattu in questu sensu sò ancu evidenti. Lascemu d'esse crudi, ùn incimemu micca l'ambiente. "Ùn seraghju micca u sindaco chì blucca a cità finu à chì ùn dannu micca l'ambiente", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*