I zitelli anu celebratu u 23 d'aprile in ski

I zitelli anu celebratu u 23 d'aprile in ski: In u scopu di l'attività di u 23 d'aprile di a Sovranità Naziunale è u ghjornu di i zitelli in u distrittu di Sarıkamış di Kars, i studienti di a scola primaria anu sciatu.

I studienti di a scola primaria celebravanu e so vacanze sciendu è slittini cum'è parte di l'attività di u 23 d'aprile à a Sovranità Naziunale è u ghjornu di i zitelli in u distrittu Sarıkamış di Kars.

Un gruppu di studienti di a Scola Primaria Sarıkamış Fevzi Çakmak hè ghjuntu à u Centru di Sci di Cabiltepe è hà apertu u manifestu di Bandiere Turche è Atatürk nantu à a pista di a 1ª tappa, sci è slittino.

U direttore di a scola Atakan Karabağ hà dettu à l'Agenzia Anadolu (AA) chì anu urganizatu assai avvenimenti cum'è una scola in u scopu di u 23 d'aprile à a Sovranità Naziunale è u ghjornu di i zitelli.

Dichjarà chì volenu celebrà a festa in modu diversu in a stazione di sci quist'annu, Karabağ hà dettu: "Semu solu cù a natura trà i pini gialli in Sarıkamış. I nostri figlioli si diverte in a stazione di sci. Quì, sciendu è slittini, pruvemu di cuntribuisce à i nostri figlioli quant'è pudemu.

Tunahan Kurt, unu di i studienti, hà dettu: "U Gran Leader Atatürk hà datu u 23 d'aprile à noi è à i zitelli di u mondu. Siccomu eramu in Sarıkamış, avemu celebratu a nostra festa in sci è in slittino.

A studiente di quarta scola Aleyna Ögel hà ringraziatu Atatürk per rigalu sta festa.

Prufittate di a neve à u massimu, i studienti anu pigliatu una foto di souvenir scrivendu "23 April 2015" nantu à a neve.