Oghje in Storia: 5 d'aprile di u 2006 In a prima parte di u Prughjettu di Trenu d'Alta Velocità Ankara-Istanbul ...

Oghje in Storia

U 5 d'aprile di u 1857 In a Porta, hè statu decisu chì a cuncessione di a Ferrovia di Rumelia data à u Parlamentu Britannicu Labro ùn saria micca allargata.
5 d'aprile di u 1858 Da Izmir à Aydın, a Cumpagnia Ferroviaria Ottomana hà avutu una carenza di soldi perchè e so scorte ùn sò micca pagate à tempu. A custruzzione di a Cumpagnia suspesa finu à nuvembre 1858
5 d'aprile 1925 Cù a lege numerata 600, l'"Amministrazione Ferroviaria di l'Airport-yi Şarkiye" hè stata stabilita in Erzurum. Questa Amministrazione hè stata creata per operare a linea Erzurum-Kars, chì era sottu à l'amministrazione di a Gran Assemblea Naziunale di Turchia cù l'accordi Kars-Gyumri. Cù a listessa lege, hè statu stabilitu "Direzzione di Custruzzione è Operazioni di Ferroviari-i Umumisi" per operare altre linee. Cusì, e ferrovie cuminciaru à esse amministrate da 3 urganisazioni separati.
5 d'aprile 1967 A prima riunione di u cunsigliu di l'Unione Ferroviaria Turca hè stata.
5 d'aprile di u 2005 E locomotive prodotte in a Stazione Ferroviaria di Ankara a Direzzione Generale di TÜLOMSAŞ sò state presentate.
5 d'aprile di u 2006 U Tunnel Polatlı-Duatepe hè statu apertu in a prima parte di u Prughjettu di Trenu d'Alta Velocità Ankara-Istanbul. L'autorità anu esaminatu u Tunnel Polatlı-Yenidoğan è l'opere di treni à alta velocità.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*