A basa logistica Demirtaş duveria esse Torbalı invece di Kemalpaşa

A basa logistica di Demirtaş duveria esse in Torbalı invece di Kemalpaşa: U presidente Ekrem Demirtaş di a Camera di Cummerciu di İzmir (İZTO), chì hà assistitu à a riunione di settore organizata da a Camera di Cummerciu di Torbalı (TTO), hà dichjaratu chì a basa logistica di İzmir duveria esse in Torbalı. invece di Kemalpaşa. Demirtaş hà dettu: "Torbalı hè in una pusizioni assai più vantaghjina paragunata à Kemalpaşa in quantu à l'aria, a ferrovia è l'autostrade. Kemalpaşa ùn hà ancu micca cunnessione cù u portu. U centru logisticu duveria esse custruitu in Torbalı. U locu di Kemalpaşa hè cum'è tene l'arechja in daretu. disse.

In più di Demirtaş, u presidente di a Càmera di i Cummercianti è Artigiani Halil Gülcü, u presidente di l'Assemblea TTO Erkan Aksoy, u presidente di a Càmera di l'Agricultura Yılmaz Girgin, u presidente di a Càmera di i Conduttori Cıva İsmail Akman, l'ex presidente di u TTO Behçet Çınar, u Manager di Distrettu SGK Kadriye Ay è u Direttore di a Scola Professionale di l'Università Dokuz Eylül. Dr. Sacit Ozer hà unitu. Parlendu à l'apertura, u presidente di TTO Abdülvahap Olgun hà ringraziatu i capi di e camere ligati à l'ecunumia per a so participazione à a riunione.

"L'OSB MARBLE DEVI ESSERE STABILI"

Dichjarà chì u prublema più grande in Torbalı sò e fabbriche custruite in terreni agriculi, Ekrem Demritaş hà nutatu chì queste fabbriche anu ancu prublemi infrastrutturali è ambientali. Demirtaş, chì hà dettu chì e grandi zone industriali organizzate devenu esse stabilite in Torbalı, hà dettu: "L'OIZ di 40 fabbrica ùn hè micca abbastanza, hè necessariu un novu OIZ. A terra pò esse prodotta in a zona induve si trova Fetrek Stream. Inoltre, un locu pò esse pruduciutu cum'è una zona industriale in u distrittu. Ci hè un grande incentive in questa zona. Torbalı hè u centru di a produzzione di marmura. Ci sò parechje fabbriche di marmura in u distrittu. Avemu cercatu dapoi anni per a creazione di un OSB di marmura in Torbalı. Ci sò lochi nantu à a strada di Kemalpaşa, u travagliu deve esse fattu ancu nantu à questu tema. disse.

"PUBULAZIONE 2030 MILLA IN 500"

In riferimentu à i prublemi di Torbalı, Demirtaş hà nutatu chì hè essenziale per stabilisce una pianta di trattamentu in u distrittu induve i rifiuti industriali seranu scaricati. Ellu disse chì i cabine di pedaggio di Torbalı nantu à l'autostrada İzmir-Aydın duveranu esse pigliate rapidamente trà i quartieri Özbey è Yeniköy. Inoltre, enfatizendu l'impurtanza di apre una strada laterale da l'autostrada in a regione Pancar, Demirtaş hà dettu: "Torbalı hè una regione strategica per via di a so situazione. Hè piacevule chì ùn ci hè micca slums malgradu u gran numaru di immigrati. A mobilità aumenterà ancu di più cù İZBAN. Prevemu a pupulazione di Torbalı in 2030 cum'è 500 mila. Dunque, a municipalità hà da pianificà secondu a pupulazione di 500 mila. Torbalı pò ancu esse una marca in u campu di l'educazione. Ci sò scole di qualità assai bona ". disse. Enfatizendu chì Torbalı, a basa industriale, hà terreni fertili, u presidente İZTO Demirtaş hà nutatu chì u 27,7 per centu di i vegetali, u 9,8 per centu di i prudutti di u campu, u 7 per centu di i frutti è u 29 per centu di l'uva in İzmir sò pruduciuti in u distrittu. . Enfatizendu chì u 90 per centu di l'esportazioni di tabacco sò accolti da Torbalı solu, Demirtaş hà felicitatu l'affari di u distrittu. Demirtaş hà dichjaratu chì anu spessu riunioni cù i capi di e camere è hà dettu: "In e riunioni chì avemu tenutu in Izmir, quellu chì prova u più duru per risolve i prublemi hè u nostru fratellu Abdulvahap Olgun, u presidente di a Camera. Hè a lotta per risolve i prublemi di Torbalı. Se ci sò 10 punti di l'agenda in e nostre riunioni, u presidente TTO Olgun ne porta cinque o sei ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*