I prughjetti giganti si uniscenu cù e rete di ferru

marmaray
marmaray

I prughjetti di u Terzu Ponte, u 3u Aeroportu è Marmaray seranu cunnessi l'un à l'altru da una ferrovia di 62 chilometri. Kosekoy Ministeru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni Halkalı I travaglii di u prughjettu di a seccione di 152 chilometri di u trenu d'alta velocità di 3 chilometri, chì serà custruitu trà e pruvince orientali di Turchia è Turchia, cumprese 62 prughjetti giganti, sò stati iniziati da TCDD.

TCDD, circa 62 chilometri 3rd Bridge - 3rd Airport Halkalı Urganizà una licitazione per a preparazione di i prughjetti di a ferrovia. Grazie à a ferrovia chì deve esse custruita in cunfurmità cù i treni d'alta velocità, trè prughjetti giganti seranu cunnessi l'un à l'altru.

U travagliu di u prugettu hè previstu di piglià 1,5 anni. In u scopu di u studiu, indagini di terra è piani di espropriazione seranu preparati. Sicondu u prughjettu, chì offre l'uppurtunità di ghjunghje à u terzu aeroportu cù u sistema di ferrovia, u trenu d'alta velocità entrerà in un tunnel di 700 metri da u latu europeu dopu abbandunà u terzu ponte. A cuntrariu di a strada di u circondu, u trenu, chì cuntinuerà nantu à a so propria strada, si ferma à u terzu aeroportu. Dopu, vultendu à Başakşehir via Odayeri, Damascu. Halkalıandarà à. ferrovia, HalkalıIn , i linii suburbani seranu cunnessi à u prughjettu di Marmaray in corso.

Storia di u Prughjettu Marmaray

U primu tunnel di ferrovia, destinatu à passà per u Bòsforu, hè statu preparatu cum'è un prughjettu in u 1860. A figura mostra un tunnel flottante marinu chì si trova nantu à pilastri è e so sezioni trasversali pruposte.

L'idea di un tunnel ferroviariu per passà sottu à u Bòsforu hè stata prima presentata in u 1860. In ogni casu, induve u tunelu prughjettatu di passà sottu à u Bòsforu passava per e parti più prufonde di u Bosforu, ùn saria micca pussibule di custruisce u tunelu sopra o sottu à u fondu di u mari cù tecniche antiche ; è per quessa stu tunnellu hè statu pianificatu cum'è un tunnel postu nantu à i pilastri custruiti nantu à u fondu di u mari in parte di u disignu.

Tali idee è cunsiderazioni sò stati evaluati più in l'anni 20-30 dopu, è un disignu simili hè statu sviluppatu in u 1902; In stu disignu, un tunnel di ferrovia chì passa sottu à u Bosforu hè previstu; ma in stu disignu, un tunnel pusatu nantu à u fondu di u mari hè mintuatu. Da tandu, parechje idee è idee diffirenti sò stati pruvati è e tecnulugia novi anu datu più libertà di cuncepimentu.

In u quadru di u Prughjettu Marmaray, a tecnica (tecnica di tunnel di tubu immersa) da esse aduprata in traversu u Bosforu hè stata sviluppata da a fine di u 19u seculu. U primu tunnel di tubu immersi mai custruitu hè statu custruitu in l'America di u Nordu per scopi di drenaggio in u 1894. I primi tunnelli fatti cù sta tecnica per u trafficu sò stati ancu custruiti in i Stati Uniti. U primu di questi hè u tunnel di u Michigan Central Railroad, custruitu in u 1906-1910. In Auropa, u primu paese à applicà sta tecnica era l'Olanda; è u Tunnel Maas custruitu in Rotterdam hè statu messu in serviziu in u 1942. U Giappone hè statu u primu paese à applicà sta tecnica in Asia, è u tunnel di strada di dui tubi (Aji River Tunnel) custruitu in Osaka hè statu messu in serviziu in u 1944. In ogni casu, u numeru di sti tunnelli ferma limitatu finu à chì una tecnica industriale robusta è pruvata hè stata sviluppata in l'anni 1950; Dopu à u sviluppu di sta tecnica, prughjetti à grande scala pudia esse cuminciatu in parechji paesi.

U desideriu di a custruzzione di un ligame di trasportu publicu ferroviariu trà l'est è l'ovest in Istanbul, chì passa sottu à u Bosforu, hà aumentatu gradualmente à l'iniziu di l'anni 1980, è in u risultatu, u primu studiu di fattibilità cumpletu hè statu realizatu è informatu in u 1987. In u risultatu di stu studiu, hè statu determinatu chì una tale cunnessione hè tecnicamente fattibile è costu efficiente, è a strada chì vedemu in u prugettu oghje hè stata scelta cum'è u megliu trà una quantità di rotte.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*