Cù u prughjettu e-RAIL, i ferroviari amparanu da una distanza

I Ferroviari amparanu remotamente cù u prughjettu e-RAIL: U prughjettu di furmazione prufessiunale chjamatu "e-RAIL", sustinutu da a Cummissione Europea in u scopu di u prugramma Erasmus + di l'Associazione di Solidarietà è Solidarità di Personale di Custruzzione è Operazione Ferroviaria di Izmir. YOLDER), hà cuminciatu. A riunione di apertura di u prugettu cù un budgetu di 171 mila 641 euro, sustinutu in u quadru di u prugramma amministratu da l'Agenzia Naziunale Turca, hè stata in Izmir cù a participazione di i partenarii.

Parlendu à a riunione, u presidente di YOLDER, Özden Polat, hà dettu chì e-RAIL hè l'unicu prughjettu ferroviariu in u prugramma di furmazione prufessiunale apertu questu annu. Ellu hà dichjaratu chì cù stu prughjettu, anu u scopu di aumentà ancu i livelli di educazione di i membri chì travaglianu in a custruzzione di strade in tutta a Turchia è di adattà l'alti standardi in e ferrovie di i paesi di l'Unione Europea in Turchia. Polat hà dettu: "Cumplementu di e riforme di qualificazione prufessiunale à u livellu naziunale, sustene a mudernizazione di i sistemi d'istruzione è di furmazione, aumentendu u livellu di cumpetenza è di cumpetenze di u persunale di a custruzzione ferroviaria, è rinfurzà a dimensione internaziunale di l'educazione è a furmazione prufessiunale sò trà l'ugettivi specifichi di u prugettu ". disse.

Özden Polat hà dettu chì serà necessariu più persunale furmatu in u settore ferroviariu: "Cù a liberalizazione, u persunale ferroviariu puderà ancu travaglià in u settore privatu. Per d 'altra banda, i sistemi ferroviari sò più prevalenti in u trasportu urbanu. Questu hè un sviluppu chì crea impieghi, ma a qualificazione prufessiunale serà un prerequisite per questu. Per quessa, hè di grande impurtanza per aghjurnà l'infurmazioni chì avemu è adattà à i tempi d'oghje. U nostru prughjettu hè focu annantu à a manutenzione è a riparazione di e ferrovie. L'e-learning hè u metudu di apprendimentu più adattatu per rinfriscà, aghjurnà è migliurà a so cunniscenza per u persunale di strada chì vive in cundizioni assai duri è campanu trà dui rails. U prughjettu e-RAIL serà u libru di l'apprendimentu permanente per i ferroviari.

L'IMPRESE CONOSCIU FRU SUPPORTU

In u prughjettu di a Custruzzione Ferroviaria di a Piattaforma E-Learning di Formazione Professionale (e-RAIL), YOLDER hè sustinutu cumuna da Erzincan Refahiye Vocational School, è da GCF Italiana è Tedesca Vossloh, duie di e cumpagnie famose di u mondu in u settore ferroviariu. dà. U prugettu hè gestitu da u Ministeru di l'Affari di l'Unione Europea, u Centru di l'Educazione è di i Programmi di Ghjuventù di l'Unione Europea è l'Agenzia Naziunale Turca in u quadru di u prugramma Erasmus+ da u quale YOLDER riceve un sustegnu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*