Georgia Railways si unisce à u Prughjettu Viking

I Ferrovie Georgiani anu participatu à u Prughjettu Viking: In cunfurmità cù a decisione annunziata in a riunione di i membri di u Trasportu Intermodale è a Logistica Internaziunale di Viking tenuta in Vilnius u 15 d'aprile di u 2015, i Ferrovii Georgiani si sò uniti à u prugettu Viking. À a riunione, per i Ferroviari Georgiani; Hè stata carattarizata cum'è un ingaghjamentu chì furnisce una opportunità per espansione è crescita per u prughjettu Vikng. U prughjettu, chì furnisce una cunnessione trà Scandinavia-Mar Neru-Turchia in a reta di trasportu esistenti, serà cusì capace di ghjunghje à l'Asia Centrale via Bielorussia-Ucraina Romania-Bulgaria-Georgia.

Comu vistu nantu à a mappa, una di e 2 cunnessione impurtanti hè via Moldova, è l'altru hè via una cunnessione diretta Ucraina-Rumania. HalkalıFinisce in. Dopu quì, a penisula arabica, chì ùn hè micca citata nantu à a mappa, sopra à Turchia, è l'Egeu è u Mediterraniu cù u Portu di Izmir appare. Di sicuru, Mersin Port Connection hè ancu impurtante per u Mediterraniu. In ogni casu, ciò chì hè in mente hè questu: Attualmente, un prughjettu di ferrovia trà Armenia è Iran hè in costruzione. Inoltre, a cunnessione trà Armenia è Georgia serà migliurata. Cù a participazione di Georgia in u prughjettu, è quandu altri prughjetti sò finiti, una cunnessione cù l'Oceanu Indianu è l'Asia Meridionale pò esse stabilitu sopra u Mar Neru-Georgia, Iran-Pakistan o Iran-Asia Centrale è ancu Iran Bandaar Abbas Port in l'anni à vene. Perchè aghju parlatu di sta cunnessione? Frà e rotte ch'e aghju citatu, sta cunnessione pò esse furnita attraversu Turchia invece di Georgia. Questu seria un grande vantaghju per u nostru paese, ma ùn deve esse surprisante chì u nostru paese ùn hè micca in questa cunnessione impurtante, postu chì simu occupati cù altri travagli invece di finisce i prughjetti chì cunnettanu rapidamente l'Europa à l'Asia Centrale è a regione Caspian. attraversu Georgia per una certa ragione. Quandu i prughjetti di l'altri paesi sò finiti, ùn ci sarà micca bisognu di u nostru paese nantu à e rotte ch'e aghju citatu sopra, solu s'ellu finisci l'attuale turbulenza in Siria è Iraq, ci sarà una cunnessione in a penisula arabica. Inoltre, ci hè una cunnessione trà l'Egeu è u Mediterraniu. Tuttavia, Georgia pigliarà u più grande pezzu di torta cù a mossa di i Ferrovie Georgiani u 15 d'aprile.

Per d 'altra banda, u prughjettu di a ferrovia trà Bulgaria è Grecia hè ancu nantu à l'agenda. In questu modu, a cunnessione Mar Neru-Egeu hè cunsideratu. Cù stu prughjettu, se pensemu chì a Grecia participà à u prugettu Viking in u futuru, a cunnessione Egea è Mediterranea serà furnita via u portu grecu di Pireu. Questu serà naturalmente un prucessu chì affetta u nostru paese. Per avà, queste sò e mo previsioni. In ogni casu, quandu guardemu à i prughjetti ferroviari attuali è futuri di altri paesi, possu dì chì sta predizione hè più prubabile di realità, tenendu in contu e pulitiche pulitiche di u mondu.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*