Toccu turcu à u Metro di Varsavia in Pulonia

Turkish Touch in Varsavia Metro, Pulonia: In memoria di l'amicizia di 600 anni trà Turchia è Pulonia, un magnificu pannellu Iznik Tile hè statu piazzatu in a stazione di Metro Politechnica in Varsavia da l'Agenzia di Cooperazione è Coordinazione Turca (TIKA).
Mentre chì diversi prughjetti sò stati implementati in Turchia è Pulonia à l'occasione di u 2014 anniversariu di u stabilimentu di relazioni diplomatiche trà l'Imperu Ottumanu è a Pulonia in 600, TIKA cuntinueghja à cuntribuisce à incoronà queste celebrazioni cù opere permanenti.
In questu cuntestu, un magnificu pannellu Iznik Tile hè statu piazzatu da TIKA in a stazione di Metro Politechnica di Varsavia in Varsavia, a capitale di Pulonia.
U prugettu hè statu implementatu da a Fundazione Iznik, cù u sustegnu di TİKA, in cuuperazione cù l'Ambasciata Turca in Varsavia è a Municipalità di Varsavia, aderendu à e tecniche di produzzione tradiziunali in ogni stadiu. U pannellu di tile, rigalatu à a cità di Varsavia da Turchia in memoria di l'amicizia di 600 anni trà Turchia è Pulonia, combina a vista panoramica di Istanbul è Varsavia cù una cumpusizioni artistica.
U fattu chì l'apertura di u prugettu implementatu da TİKA hè stata in u stessu tempu cù e celebrazioni di u 23 d'aprile di a Sovranità Naziunale è u ghjornu di i zitelli in Pulonia è l'attività di i Ghjorni di l'Amicizia Turchia-Polonia hà fattu u prugettu ancu più significativu. U pannellu Iznik Tile, cù una superficia tutale di 37,38 metri quadrati, hà attiratu una grande attenzione da i polacchi.
Parlendu à l'inaugurazione, u sindaco di Varsavia, Hanna Gronkiewicz Waltz, hà dichjaratu chì stu travagliu serà tenutu vivu finu à u prossimu 600 anniversariu di relazioni trà Turchia è Pulonia è aghjunghje un valore esteticu impurtante à Varsavia.
A cerimonia d'inaugurazione hà assistitu da l'Ambasciadore di Varsavia Yusuf Ziya Özcan, u Sindaco di Varsavia Hanna Gronkiewicz Waltz è u Capu di u Dipartimentu di TİKA Balkans è l'Europa di l'Est Dr. Hè statu tenutu cù a participazione di Mahmut Çevik è parechji citadini turchi è polacchi.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*