Prima eccitazione ferroviaria in tram di Izmir (Galleria di foto)

A prima eccitazione ferroviaria in u tram di Izmir: Preparatu per dà un soffiu d'aria fresca à u trafficu urbanu. Karşıyaka- A Municipalità Metropolitana di Izmir, chì cuntinueghja a custruzzione di l'edificiu di supportu di l'atelier è a custruzzione di veiculi di i prughjetti di u tram di Konak, hà ghjuntu à a tappa di a stallazione di a ferrovia in e sezioni di a strada induve i spostamenti di l'infrastruttura sò stati cumpletati. Hè statu infurmatu chì i primi rails seranu posti u sabbatu 25 d'aprile di u 2015, in una ceremonia cù a participazione di u sindaco metropolitanu Aziz Kocaoğlu. U Tramway Konak di 12.6 chilometri di lunghezza cù 19 fermate è a ferrovia di 9.7 chilometri di 15 fermate, chì sò state implementate cum'è un cumplementu à u sistema di metro. Karşıyaka U costu di un totale di 38 veiculi per operare in queste linee, cumpresu u tram, hè di 376.6 milioni di lire.

Alaybey di a Municipalità Metropolitana-KarşıyakaA linea di tram, chì serà messa in serviziu nantu à a strada di 9.7 chilometri trà -Mavişehir, operarà cum'è una linea doppia in forma di andata e ritorno. Karşıyaka U tram parterà da Alaybey, anderà à Bostanlı Pier da a costa, è da quì seguita İsmail Sivri Street, Şehit Cengiz Topel Street, Selçuk Yaşar Street è Cehar Dudayev Boulevard, è vene à Mavişehir Suburban Station accantu à i magazzini İZBAN Çiğli. Cù a linea di tram, İZBAN furnisce ancu trasferimentu à i battelli è l'autobus.

In cunsiderà e dumande di l'urganisazioni non governamentali nantu à a linea di Tram di Konak, a municipalità hà ancu valutatu a prutezzione di u tessulu verde è a capacità di parcheghju in u Boulevard Mustafa Kemal Sahil è hà trasferitu a sezione di a strada chì passava da a spiaggia à a strada Mithatpaşa. Inoltre, cambiamenti sò stati fatti à u prugettu per prutege l'arbureti di more in a mediana centrale di Şair Eşref Boulevard. Dunque, a strada, chì parte da Martyr Major Ali Official Tufan Street, cuntinuerà longu a Strada Mithatpaşa da Fahrettin Altay Square à Sabancı Cultural Center. Da a piazza Konak, seguirà u Boulevard Gazi, ghjunghjerà à a strada Martyr Fethi Bey, ghjunghjerà à a piazza Cumhuriyet per questa strada è girarà versu a strada Martyr Nevres. À a fine di a strada, serà cunnessu à a Stazione Ferroviaria d'Alsancak da a Piazza Montreux lungo u Boulevard Şair Eşref. A strada, chì cuntinueghja da a stazione longu a strada Kıbrıs Şehitleri, finisce in u garage Halkapınar ESHOt traversendu u Ponte Halkapınar.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*