Finisci a speculazione annantu à u Kars Logistics Center

Mettite fine à e speculazioni annantu à u Centru Logisticu di Kars: U deputatu di Kars di u Partitu AK Ahmet Arslan hà annunziatu una volta chì ùn ci hè micca pussibilità chì u centru logisticu andassi in un locu altru ch'è Kars.

A verità di l'allegazioni chì u Centru Logisticu serà stabilitu in u distrittu di Pasinler d'Erzurum, micca in Kars, chì hè ghjuntu à l'agenda durante a riunione cù i ghjurnalisti di u deputatu di u Partitu AK Kars Ahmet Arslan, i candidati parlamentari 25 di u so partitu Mehmet Uçum, Selahattin Beyribey. , Ensar Erdoğdu è u presidente provinciale Ali Şakir Yurdakoş, hà dichjaratu in a so dichjarazione chì ùn hà micca riflettutu.

Spieghendu chì u novu prughjettu di l'applicazione di u Centru Logisticu da a Republica di Turchia State Railways hè statu finitu 10 ghjorni fà, Arslan hà dichjaratu chì a cumpagnia di l'imprenditori pertinenti vene à Kars in pocu tempu è cumincià l'attività di perforazione è sondaghju in a regione.

Arslan hà dichjaratu chì u centru logisticu, chì certamente ùn serà stabilitu in un altru locu chè Kars, serà stabilitu in l'area trà l'attuale zona industriale è a seconda zona industriale organizata, da a strada di u District di Paşaçayır versu a Fabbrica di Cimentu.

Hà dettu ancu chì u prughjettu di implementazione hè statu finitu 10 ghjorni fà è ancu s'è u travagliu era normalmente previstu per esse finitu in 360 ghjorni, u Primu Ministru Ahmet Davutoğlu, durante a so visita à Kars u 29 di nuvembre, hà urdinatu à i funzionari di u Ministeru di i Trasporti per finisce stu periodu. u più prestu pussibule.

Hà dettu ancu in a so dichjarazione chì seguiranu u prucessu di stabilisce u Centru Logisticu in Kars finu à a fine, inseme cù Ahmet Arslan, Yunus Kılıç è i candidati parlamentari di 25th Term Mehmet Uçum, Selahattin Beyribey, Ensar Erdoğdu è u presidente provinciale Ali Şakir Yurdakoş.

Arslan hà dettu in a so dichjarazione: "L'offerta di prughjettu di implementazione per u Centru Logisticu hè stata fatta da a Republica di Turchia State Railways in l'ultima primavera di l'annu passatu. Comu ognunu sapi, avemu annunziatu questu à u nostru populu. In seguitu, hè statu vistu chì quandu avemu messu u prughjettu in relazione à i Ferroviari di u Statu, u centru logisticu, a seconda zona industriale urganizata è u prughjettu preparatu da u Ministeru di l'Industria fiancu à fiancu, ci era un spaziu viotu trà. E sta zona era una zona utilizata da i privati ​​chì ùn era micca naziunalizata. Avemu parlatu cù e ferrovie perchè sta situazione disturbava l'integrità di l'industria quì. I ferrovii anu cambiatu u prugettu. Cusì, i Ferroviari anu annullatu stu prughjettu di implementazione. Allora hà principiatu u prughjettu di implementazione di novu. Quandu si n'andò di novu, hà pigliatu u pianu di u Ministeru di l'Industria per a seconda zona industriale è hà determinatu a so propria zona di prughjettu in cunseguenza. Hà fattu ancu l'offerta secondu l'area di u prugettu. Questa offerta hè cunclusa 10 ghjorni fà. In altri palori, 10 ghjorni fà, u prughjettu di implementazione di u Centru Logisticu hè statu realizatu da a Republica di Turchia State Railways. È avà a cumpagnia face preparazioni. A cumpagnia pertinente venerà è cumincià à drilling and surveying these days. U prughjettu di l'applicazione serà realizatu in modu chì porta da a zona industriale esistente, a seconda zona industriale organizata è a strada di u Distrettu di Paşaçayır versu a Fabbrica di Cimentu. À u listessu tempu, preparanu stu prughjettu per trasfiriri i carichi di a fabbrica di cimentu à e ferrovie attraversu u centru logisticu vicinu à a zona industriale urganizata. U cuntrattu di prughjettu di implementazione hè statu firmatu trà TCDDY è a cumpagnia 10 ghjorni fà è u travagliu hà iniziatu. A cumpagnia prepararà u prughjettu di l'applicazione. Avemu suggeritu à u figliolu di u nostru Primu Ministru Ahmet Davut, quandu hè ghjuntu à Kars u 360 di nuvembre, chì a durata di u prughjettu, chì era pensata per esse 29 ​​​​ghjorni, deve esse dimezzata. U nostru Primu Ministru hà ancu urdinatu à l'impiegati di u Ministeru di i Trasporti per mantene u periodu u più breve pussibule. Anu ancu suggeritu ch'elli anu da accelerà u travagliu in modu chì u prugettu sia finitu u più prestu pussibule, a zona serà espropriata, è a custruzzione ùn principia micca u più prestu pussibule. Noi, cum'è Ahmet Arslan è Yunus Kılıç, inseme cù i nostri candidati à u 25esimu mandatu Mehmet Uçum, Selahattin Beyribey, Ensar Erdoğdu è u nostru presidente provinciale Ali Şakir Yurdakoş, seguiremu sta materia finu à a fine, per chì nimu hà dubbitu. Stu sughjettu hè statu in u mo interessu è a cunniscenza da u mo passatu DLH. "Nimu ùn deve micca dubbitu chì u centru logisticu da esse stabilitu in Kars hè improbabile di andà in ogni locu". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*