Una bona nutizia hè ghjunta da Kırık Tüenli

Una bona nutizia hè vinuta da u Tunnel di Kırık: Una bona nutizia hè vinuta da u Tunnel di Kırık, chì hè a continuazione di u Tunnel Ovit. Una licitazione hè stata fatta di novu per u Tunnel Kırık di 7.2 chilometri, chì a so offerta hè stata annullata da a Direzzione Generale di l'Autostrade l'annu passatu. A cumpagnia chì hà vintu l'offerta hà cuminciatu à travaglià di novu.
Un finale felice per u Tunnel di Kırık, chì a so offerta hè stata annullata da a Direzzione Generale di l'Autostrade l'annu passatu è u so travagliu hè statu fermatu per un bellu pezzu. I travaglii sò ripartiti annantu à u Tunnel Kırık di 7200 metri di lunghezza, chì hè a continuazione di u Tunnel Ovit, chì cunnetta u Mari Neru è e regioni di l'Anatolia Sud-Est una volta finita. Seza İnşaat, chì vincìu a nova licitazione, hà iniziatu a custruzzione di u tunnel mentre u clima era più caldu.
Se a custruzzione di i tunnel Ovit, Dallıkavak è Kırık trà ERZURUM è İspir hè finita, u viaghju di 4 ore trà Erzurum è Rize serà ridutta à 2 ore. Inoltre, a regione, chì hè chjusa per 6 mesi di l'annu, serà aperta per 12 mesi, 365 ghjorni. A strada attuale serà accurtata di circa 30 chilometri, è cusì, a Regione Orientale di u Mari Neru, e Regioni di l'Anatolia Orientale è di l'Anatolia Sud-Est seranu cunnessi l'una cù l'altru cù una strada divisa cuntinua. U tunnellu hè previstu per esse cumpletu in 2016.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*