Un trenu di passageri hà colpitu i rifuggiati in Macedonia, 14 morti

U trenu di passageri s'hè lampatu in i rifuggiati in Macedonia, 14 morti: Questa volta, un gruppu di rifuggiati chì prova à andà in i paesi europei hè diventatu vittime di un accidente di trenu. 14 rifuggiati sò morti dopu avè statu culpitu da un trenu

U trenu espresso chì viaghja trà Saloniccu è Belgradu hà culpitu un gruppu di rifuggiati chì stavanu à pruvà à andà in i paesi europei illegale per una vita megliu. Sicondu i rapporti iniziali, 14 persone anu persu a vita.

Stampa di u Ministeru di l'Affari Interni Macedonu SözcüIn a so dichjarazione à u currispundente di l'AA, Ivo Kotevski hà dichjaratu chì, sicondu i risultati iniziali, 23 refugees anu persu a vita in l'accidentu chì hè accadutu versu 00:14 di notte.

Dichjarà chì una investigazione annantu à l'accidentu hè stata lanciata, Kotevski hà enfatizatu chì a polizia hà trovu 8 sopravviventi nantu à a scena di l'accidentu è i purtò à a stazione di polizia. Kotevski hà dettu chì a polizia cercava ancu un altru gruppu di rifuggiati chì avia fughjitu a scena.

Intantu, hè statu amparatu chì i rifuggiati eranu nantu à a strada di u trenu mentre chì u trenu express chì viaghja trà Saloniccu è Belgrad viaghjava trà Skopje, a capitale di Macedonia, è e cità di Köprülü.

I rifuggiati chì venenu in Macedonia via a Grecia cercanu di ghjunghje à u paese di Loyane à a fruntiera di Macedonia è Serbia seguendu e ferrovie predeterminate da i trafficanti umani. I trafficanti umani chì aspettanu i rifuggiati in Loyane li portanu di novu in Serbia illegale.

In generale, i rifuggiati facenu u so viaghju sottu a copertura di a notte per evità di esse chjappu. U viaghju di i rifuggiati ammucciati durante u ghjornu à e fruntiere macedonia dura da 3 à 5 ghjorni. E persone chì camminanu per ghjorni è ùn anu micca l'uppurtunità di riposu o di manghjà quant'è bisognu, perde u so focus per via di a fatigue. Sicondu l'infurmazioni ricevute, tutti l'accidenti di treni chì sò ghjunti recentemente à u primu pianu in Macedonia sò accaduti trà 22.00 è 01.00.

I rifuggiati, chì prima eranu visti spessu in paesi vicinu à a fruntiera, cuminciaru à stà fora di vista mentre a polizia macedonia aumentava i cuntrolli. I citadini utilizanu l'espressione "i dui esistenu è ùn esistenu micca" in quantu à i rifuggiati.

U Ministru di l'Affari Interni macedone Gordana Yankulovska hà dettu in a so dichjarazione nantu à u sughjettu chì u prublema di i rifuggiati hè un prublema crescente ghjornu per ghjornu è centinaie di millaie di persone da e regioni di crisa volenu ghjunghje in Europa.

Nutendu chì hà dumandatu a cooperazione è l'assistenza parechje volte à l'autorità di a Grecia è di l'altri paesi europei per risolve u prublema, Yankulovska hà dettu: "Avemu di fronte à un grande prublema. Tali accidenti accadenu per parechje ragioni diverse. "Travagliemu cù tutte e nostre forze per riduce u numeru di rifuggiati chì entranu illegale in u nostru paese", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*