Ponte di petra storicu nantu à a strada di u patrimoniu mundiale

Ponte di pietra storicu nantu à a strada di u patrimoniu mundiale: u guvernatore di Edirne Şahin "L'inclusione di u Long Bridge in a Lista di u Patrimoniu Culturale Mondiale di l'UNESCO serà discututu cù l'UNESCO in lugliu"
U guvernatore di Edirne, Dursun Ali Şahin, hà dichjaratu chì l'inclusione di u Long Bridge in a Lista di u Patrimoniu Culturale Mondiale di l'UNESCO serà discututu in lugliu.
Şahin, parlendu à i ghjurnalisti in l'uffiziu di u guvernatore, hà dettu chì i so antenati anu lasciatu grandi opere.
Sultan ottomanu II. Dichjarà chì Murat hà lasciatu u Long Bridge, unu di i pochi ponti di petra in u mondu, in eredità à questi ghjorni, Şahin hà dettu: "L'inclusione di u Long Bridge in a Lista di u Patrimoniu Culturale Mondiale di l'UNESCO serà discututu cù l'UNESCO in lugliu. Avemu preparatu i nostri travaglii in inglese è turcu ".
Dichjarà chì anu mandatu l'opere relative à u ponte à u Ministeru di a Cultura è u Turismu, Şahin hà dettu:
"U ponte serà ancu riparatu. Avà stu locu hà qualchì soldi. Travagliemu per ottene l'altra quantità da u Ministeru di u Sviluppu. Per d 'altra banda, avemu principiatu i nostri sforzi per fà Edirne a Capitale Mondiale di a Cultura in 2021. Avemu ricevutu infurmazione nantu à questu da u nostru sottusegretariu di u Ministeru di a Cultura è u Turismu trè o quattru ghjorni fà. Avemu da fà i nostri priparazioni in stu riguardu. Avemu fattu a nostra candidatura per esse a Capitale Europea di a Cultura 2021 ".
– Ponte Longu
Duranti u periodu ottomanu, II. U ponte storicu di petra, custruitu da Murat in u 1444, hè longu 1392 metri, largu 6,80 metri è hà 174 archi. Hè destinatu à prufittà di u Ponte Longu, chì hè u più longu ponte di petra di u mondu, custruitu in u XVmu seculu, in quantu à u turismu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*