Turgut Özal Stadium diventa una stazione di metrobus

Turgut Özal Stadium diventa una stazione di metrobus: Turgut Özal Stadium in Avcılar, chì hà ospitu partite di football dapoi anni, diventa un centru di trasferimentu per u trasportu publicu. U centru di trasferimentu da esse custruitu invece di u stadiu serà u puntu di trasferimentu di e linee di trasportu cum'è metro, autobus, metrobus, Marmaray, tram, è rete ferroviaria in Avcılar. L'abitanti di a zona, invece, volenu chì a terra, chì hè un campu di sport, sia disposta cum'è parcu.

A Municipalità Metropolitana di Istanbul hà iniziatu studii di cuncepimentu di prughjettu per 24 centri di trasferimentu chì integraranu i sistemi di trasportu in a cità. A Direzzione di u Pianificazione di u Trasportu esce in licitazione u 5 è u 6 di maghju per a preparazione di prughjetti di architettura, trasportu è paisaghjistu di i centri di trasferimentu.

DIVENTA UN CENTRU DI TRANSFER

Sefaköy, Kirazlı, Yenibosna, İncirli, Mahmutbey, Çobançeşme, Çırpıcı, TÜYAP, Avcılar, Kazlıçeşme, HalkalıI centri di trasferimentu sò previsti in Başakşehir, Kayaşehir è Bahçeşehir. Hè statu revelatu chì u centru di trasferimentu in Avcılar serà custruitu invece di Turgut Özal Stadium, chì hè attualmente in usu di Avcılar Belediye Sports Club. 17 mila 500 metri quadrati di terra di a municipalità metropolitana di Istanbul hè situatu in u locu più cintrali di u distrittu.

U stadiu hè ancu una zona induve i residenti di a zona facenu sport in a matina. I residenti di a regione volenu chì u stadiu sia dispostu cum'è parcu è spaziu verde.

1 MILIONI METTRI QUADRATI SERÀ COSTRUITI

600 stazioni di trasferimentu cù una superficie di custruzzione tutale di 14 mila metri quadrati da u latu europeu è 400 stazioni di trasferimentu cù una superficie di custruzzione totale di 10 mila metri quadrati seranu custruiti da u latu anatolia. Hè destinatu à furnisce un trasportu ininterrottu in tutte e direzzione cù e stazioni di trasferimentu previste à i punti di junzione di e linee di trasportu cum'è metro, autobus, metrobus, Marmaray, tram, è rete ferroviaria.

In i centri di trasferimentu, chì sò pianificati in modu chì i sistemi di trasportu s'alimentanu l'un l'altru, in più di e fermate, i parcheggi - i parchi è i parchi seranu situati in i zoni di servizii publichi, spazii cummerciale chì serve. in a zona regiunale.

I PRIMI STUDI INIZIATI IN 2008

I primi travaglii di u centru di trasferimentu in Istanbul sò stati realizati in u 2008. I centri di trasferimentu 60 sò stati pianificati nantu à i lati europei è anatoliani, ma questi centri ùn puderanu micca mette in pratica. À quellu tempu, quandu i cambiamenti di u pianu fatti sottu u nome di u centru di trasferimentu anu purtatu diritti di zoning privilegiati, ci sò stati discussioni nantu à "trasferimentu in affittu". A Municipalità Metropolitana d'Istanbul hà rivedutu quelli centri è avà li anu riduttu à 24 è hà pigliatu azzione per rinvià a vita.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*